Strona 1 z 1
dedra -wyciek oleju spod korka wlewu oleju
: 17 mar 2008, 15:17
autor: marcin77
zauważyłem że wycieka olej minimalnie spod korka, zakupiłem nowy (wykosztowałem się na oryginał) i dalej cieknie, można to uszczelnić jakoś, czy wina leży gdzieś indziej ?, dodatkowo zapytam o spalanie oleju, na krótkich trasach olej spala - czy to norma (tłumacze sobie to zapalaniem silnika i wtedy przepala), niebieskiego dymu i białego brak, z rury nie czuć oleju, lekko benzynę czasem "zaleci".
dedra -wyciek oleju spod korka wlewu oleju
: 17 mar 2008, 15:36
autor: kretekpodnietek
a odme masz drożną?
jeżeli odma jest drożna i bierze olej, to może znaczyć że przedmuchy przez pierścienie ma i wywala ciśnienie przez korek. czyli zajechany silnik.
a jaki masz przebieg i olej?
nie chce Cie straszyć, niech ktoś bardziej kompetentny sie wypowie.
dedra -wyciek oleju spod korka wlewu oleju
: 17 mar 2008, 16:03
autor: marcin77
przebieg 166kkm, odma muszę najpierw znaleźć

, mocy jakoś nie ubyło ale może faktycznie coś zaczyna się dziać

dedra -wyciek oleju spod korka wlewu oleju
: 17 mar 2008, 18:08
autor: kretekpodnietek
jak na mój gust, przebieg jest podejrzanie mały

masz to jakoś udokumentoawne?
dedra -wyciek oleju spod korka wlewu oleju
: 17 mar 2008, 18:22
autor: viruskill
jak masz 166 tys km to juz masz przedmuch na cylindrach a zeby sie dostac do odmy do musisz turbo wykrecic i za nim jest taka metalowa puszka to wlasnie jest odma ja tez mam przedmuchy juz niebawem bede zmienial pierscionki i prowadnice zaworowe bo czas. Ale u mnie przyznam sie ze czasem puszcze niebieskawy dymek z rana a czasem bialy i to moim zdaniem wina zaplonu nie wiem dlaczego tak sie dzieje. Ja tez mam przejechane ok 170 tys km i mam to udokumentowane. ale z pod korka niecieknie
dedra -wyciek oleju spod korka wlewu oleju
: 17 mar 2008, 21:07
autor: marcin77
niestety ciężko to zweryfikować, poprzedni właściciel serwisował i były wpisy z przebiegiem co i jak było robione, a jak faktycznie to teraz wyjdzie
dedra -wyciek oleju spod korka wlewu oleju
: 17 mar 2008, 22:02
autor: viruskill
zmierz sobie cisnienie na cylindrach i pozniej wlej troszke na cylinder oleju i jak podskoczy duzo cisnienie do gory to znaczy pierscionki u mnie podskoczylo o 1 atm na 1 cylindrze