Strona 1 z 1

Integrale- paliwo

: 11 lut 2008, 9:56
autor: Nat
Hej.

jak uważacie, czy jest sens lać do integrale E98, albo różne Vpower itp?
Zaobserwowaliście u siebie jakiś efekt wlania takiego paliwka?
Wyższa moc?
Mniejsze spalanie?

Integrale- paliwo

: 11 lut 2008, 10:05
autor: Pablo
Zauważyliśmy :lol: Jak do Kapiszona lałem v-power to różnica była zauważalna. I samochód mniej palił, więc stosunek ceny do ilości przejechanych km i tak wychodził na korzyść v-power. A u naszych południowych sąsiadów to nawet ichniejsza 95 zachowuje się jak nasze v-power :cry:

Integrale- paliwo

: 11 lut 2008, 10:48
autor: Nat
No własnie u mnie w Lybrze różnicy brak. a czy odzuwałes większą żwawość auta?

Integrale- paliwo

: 11 lut 2008, 11:11
autor: Orsya
ja do alfy leję v-powery albo inne 98, ale przy tej mocy trudno odczuć jakąkolwiek różnicę :?

Integrale- paliwo

: 11 lut 2008, 11:33
autor: Pepto
Oktany oktanami, ale należy unikać ogólnie paliwa o słabej jakości (na ile to możliwe), bo teoretycznie niskie doładowanie integralki jest właśnie po to żeby można było jeździć na 95 i nie detonowało.
Co do różnicy na plus 98 czy v-power jeśli paliwo będzie dobrej jakości to różnicy nie będzie żadnej, bo moc nie oktanami stoi lecz wartością opałową a tego wam na żadnej stacji nie powiedzą.

Integrale- paliwo

: 11 lut 2008, 11:43
autor: Nat
A jeszcze jedno, może są tu znawcy od paliw- czy wipałer i tym podobne altimejty to jest zwykła benzyna made by Orlen z dolanymi uszlachetniaczami, czy paliwo specjalnie sprowadzane zza naszej granicy?

Integrale- paliwo

: 11 lut 2008, 11:45
autor: lancia1969
Własciwie przy tej mocy nie ma aż tak mocno ( z punktu ekonomicznego w końcu o parę groszy droższa) zuważalnej różnicy ale jest inny problem Nat czy twoje integralle jest przystosowane do spalania benzyny bezołowiowej?
W czasie kiedy było sprzedawane w soloonach , NOPb wchodziła do produkcji.
Jak już masz tak rozebrany silnik -może warto wymienić gniazda zaworowe na przystosowane do bezołowiowej? :roll:

Integrale- paliwo

: 11 lut 2008, 11:48
autor: Nat
Kurde, silnik juz poskładany :roll:


cholercia, nie pomyslałem o tym :cry:

Integrale- paliwo

: 11 lut 2008, 13:38
autor: Taz
Nat, ja już skopiowałem na dysk :) Myślę jednak, że wypadałoby spytać autora przed przeniesieniem wypowiedzi na nasze forum.

Integrale- paliwo

: 11 lut 2008, 13:51
autor: Nat
To spytaj. W razie czego podalismy źrodło (Twój link)

Integrale- paliwo

: 11 lut 2008, 21:59
autor: lancia1969
"Nat" pisze:Kurde, silnik juz poskładany :roll:


cholercia, nie pomyslałem o tym :cry:
nie martw się jest nas dwóch :mrgreen: bo jak składałem silnik to nie wiem czy założyłem głowice z utwardzonymi gniazdami czy też nie :? a nie mogę się doliczyć bo mam ich z 15 :lol: a pozatym mam to głeboko trlalalalala :mrgreen: aczkolwiek najbardziej będzie mi żal uszczelki cometic-a ,z drugiej strony zawsze to jest jakiś powód ( w przypadku awarii) aby flaszeczkę połknąc :mrgreen: i babol kochany od alkocholików nie zwyzywa :mrgreen:

Integrale- paliwo

: 11 lut 2008, 22:22
autor: celek
Jak wlałem do TDI Werwe to autko lepiej się zbierało i spalił o o 0,4l a jak potem wlałem zwykłą ropkę to autko zrobiło się muł i spalanie się podniosło o 0,8l badanie odbyło się na trasie Częstochowa- Kassel(DE).Wziąłem sobie 1 baniak z werwą i 2 z zwykłą ropom.

Integrale- paliwo

: 12 lut 2008, 9:35
autor: Bany
W integralce po to jest czujnik spalania stukowego żeby go nie było...
Innymi słowy jak nalejemy 95 to lancia sobie poradzi.
Jak jade dalej i spokojnie to leje 95 jak upalam to lotnika albo jakąś inną 100
(np Verva w czechach?!)
Gniazda były twarde w integralkach od zawsze wiec nie ma sie co martwić ,to nie maluch.

Integrale- paliwo

: 13 lut 2008, 0:31
autor: pew
Nat Ty masz chyba też 2.0 v8 T jak w mojej byłej - powiem Ci tyle, że na 98 mniej palił (o 10-15%) ale jakiejś wyraźnej różnicy w mocy nie było, z wyjątkiem 98 Esso (kiedyś była stacja na Łopuszańskiej) po której szedł po prostu jak rakieta ...