Strona 1 z 1

delta - silnik 1,8 8V a wałki wyważające

: 31 sty 2008, 18:14
autor: tc130
Witam czy wie ktoś z Was czy występowały w nuova delta silniki 1,8 8V bez wałków wyważajacych? jesli tak to jakie mialy oznaczenia kodowe,ewentualnie 2,0 8V który pasował by w miejsce 1,8 bez wymiany skrzyni.

delta - silnik 1,8 8V a wałki wyważające

: 31 sty 2008, 21:51
autor: kretekpodnietek
czytałem o klęknietych panewkach u Ciebie, pewno stąd zmiana silnika.

silniki 1.8 8 i 16v miały wałki wyważające.

a co do 2.0 to nie wiem.

delta - silnik 1,8 8V a wałki wyważające

: 01 lut 2008, 0:38
autor: tc130
tak czy tak bedzie remont ale chcialbym cos bez tych przekletych wałków.... kotek... wiesz dlaczego padła panewka? bo naprawilem glowice bo wczesniej nie bylo dobrej kompreski na jednym cylindrze przefrezowalem zawory dotarłem i kompresja byla na wszystkich po 12 bar ale na nie na dlugo bo po okolo 2 tys padla panewka na korbie na ktorej wczesniej brakowalo kompreski często tak sie zdarza... juz chyba 4 raz tak mam ale 1 raz w swoim autku:(

delta - silnik 1,8 8V a wałki wyważające

: 01 lut 2008, 0:48
autor: bolek
Nie wiem jak w deltach czy dedrach, ale poprzednio miałem temprę 2,0 z wałkami i też trochę z nimi walczyłem, natomiast mój znajomy (mechanik zresztą) jeździł temprą 1,8 8V mówił mi, że w jego silniku nie ma wałków balansowych. Potem ten samochód rozebrał na części, jeżeli sprawa jest dla ciebie b. ważna, jutro przedzwonię do niego i się dowiem czy przypadkiem nie ma tego silnika jeszcze.

delta - silnik 1,8 8V a wałki wyważające

: 01 lut 2008, 1:24
autor: Pepto
Z tego co wyczytałem cała rodzina silników 8XX zarówno 8v jak i 16v ma wałki wyrównoważające

delta - silnik 1,8 8V a wałki wyważające

: 01 lut 2008, 15:14
autor: karol1125
Zabawne, ale u mnie również padła panewka i przed tym nie palił na jeden gar. No i mechanicy i Szlifierze stwierdzili że miałem taki nagar że zapchało smarowanie. No a wcześniej jeździła kobieta i jak kupiłem to był straszny muł. Dlatego nie oszczędzajmy za bardzo naszych aut, bo i tak nie wyjdzie to na lepsze. A jeżeli silnik można kręcić do 7000 obr., to takie pykanie do 2000 i zmiana biegu to moim zdaniem głupota, a nie oszczędność. Ludzie tak jeżdżący- APELUJĘ- To nie Autosany :D

delta - silnik 1,8 8V a wałki wyważające

: 01 lut 2008, 17:45
autor: tc130
to dlatego ze panewka inaczej sie uklada jak dlugo pracuje z malym obciazeniem i jak dostanie obciazenia znowu musi sie dostasowac a tego juz nie potrafi:)

Bolek bede wdzieczny za info interesuje mnie kpl dół silnika 1,8 bez wałkow ale takiego oryginalnie bez wałków:) nie z ucietymi::)

delta - silnik 1,8 8V a wałki wyważające

: 01 lut 2008, 18:02
autor: Piszczyk
bloki bez wałków miały chyba fiaty regta / ritmo (np 2000TC) i lancia delta I

delta - silnik 1,8 8V a wałki wyważające

: 01 lut 2008, 19:05
autor: bolek
"tc130" pisze: Bolek bede wdzieczny za info interesuje mnie kpl dół silnika 1,8 bez wałkow ale takiego oryginalnie bez wałków:) nie z ucietymi::)
właśnie dzwoniłem i dowiedziałem się, że ten znajomy ma jeszcze właśnie dół od tego silnika, jest bez wałków oryginalnie i może sie go pozbyć za symboliczne pieniądze. Więcej danych leci na priv.