Strona 1 z 1
Delta - blok silnika
: 30 sty 2008, 16:27
autor: hf
mam pytanko czy ktos przerabial moze blok silnika 2.0 tzn zakladal natryski olejowe na korby? czy to skaplikowana operacja? i czy mozna jakos poprawic smarowanie silnika powiekszanie kanalow olejowych? pompa oleju od diesla?
blok silnika
: 05 lut 2008, 17:22
autor: hf
nikt nic.....................

blok silnika
: 06 lut 2008, 0:15
autor: Bany
podejżewam że nikt.
natryski mogą być na denko tłoka co najwyżej...
blok silnika
: 06 lut 2008, 9:12
autor: tc130
przeciez na korbach sa oryginalnie natryski ktore smaruja scianki cylindra ale rownież i chlodza korby....
blok silnika
: 06 lut 2008, 10:05
autor: Bany
w nowym 2.0 nie ma takich otworków
były w starych 132 itp.
generalnie to następny temat z cyklu bicie piany....
masz za duże ciśnienie oleju czy co?
albo turbo i 800 koni?
jreżeli to jest nowe 2.0 16v to ma natryski i turbo i atmosfera
bloki są te same.
były tylko nowsze i starsze evolucje
z zaworkami i bez.
blok silnika
: 06 lut 2008, 16:52
autor: tc130
w moim 1,8 sa otworki w korbach...
blok silnika
: 06 lut 2008, 21:38
autor: Bany
w moim 1.1 tez są
ale co ztego?
pytanie było o 2.0
blok silnika
: 06 lut 2008, 22:09
autor: wujaa
2000 turbo ma ,natrysk oleju na denko tłoka,,
blok silnika
: 06 lut 2008, 22:32
autor: evo
blok seryjny turbo w zupełności bezproblemowo przenosi b.duże obciążenia-200km z litra i powyżej, a takie wartości to sport/wyczyn, do jazdy codziennej zbyt wysokie koszty, pompa oleju też, miska olejowa w przednionapędowych średnia do ostrej jazdy, w inte lepsza, najlepsza była chyba w becie montecarlo, można przerobić zresztą, do wysokich obciążeń od ok. 300-350km zaleca się stosować inne panewki, są nieco zmodyfikowane pompy oleju, itd.
bloki bez wałków wyr, są już trudno dostępne i roboty z nimi dużo, budowa od zera.
do ok. 400km można zapomnieć o temacie, jeśli ktoś buduje mocniejsze silniki tutaj to można myśleć o kombinacjach, ale budżet wtedy jest chyba odpowiedni do projektu???
lepiej skupić się na dopieszczaniu elementów niż cudować pod górkę
znajomy tuner z norymbergi buduje 500km inte 16v i z tego co wiem nie będzie na bloku bezwałkowym, jigdy tego nie stosowli a zbudowali sporo tego.
ważniejszy dobry soft niż to czy z wałkami czy też bez.
blok silnika
: 07 lut 2008, 12:57
autor: hf
mam delte 2 hf turbo i kupilem blok bez walkow od cromy i tam niema natryskow olejowych korby mam bez otworkow wiec trzeba zrobic natrysl