Strona 1 z 1
N.Delta 2.0 Pompa paliwa-potrzebna informacja
: 27 gru 2007, 10:50
autor: dawidson
czy wersja 2.0 ma pompe paliwa zanurzeniowa czy zewnetrzna? czy ktos zna dane owej pompy (wydajnosc)?
N.Delta 2.0 Pompa paliwa-potrzebna informacja
: 02 sty 2008, 18:47
autor: dawidson
Podbijam temat bo info naprawde mi potrzebne.
Wedlug instrukcji obslugi zarowno 1.6i.e. jak i 2.0 maja pompy zanurzeniowe. Pojemnosc zbioirnika jest taka sama. czy ktos jest w stanie stwierdzic czy zbiorniki sa fizycznie takie same?
Czy da sie zastosowac pompe od 2.0 w baku 1.6 bez przerobek?
Eper twierdzi, ze bak byl zmieniany zaleznie od roku produkcji. Czy ktos jest w temacie na tyle aby dac jakies miarodajne info?
N.Delta 2.0 Pompa paliwa-potrzebna informacja
: 02 sty 2008, 21:52
autor: Piszczyk
jak spaliłem kiedyś w dedrze 1.8 8v pompkę to dokupiłem jakiegośtam
nowego BOSCHa i zamontowałem w baku (oryginał był zanurzeniowy)
trwało o tyle dłużej że potrzebna była przeróbka końcówek kabli (+ i -) i wężyka
podejrzewam (brak pewności) że pompki takie same
N.Delta 2.0 Pompa paliwa-potrzebna informacja
: 02 sty 2008, 22:01
autor: kretekpodnietek
Dane z instrukcji:
pojemnosć zbiornika:
1.6 - 51l.
2.0 - 51l.
ciśnienie pompy:
1.6 - około 1 bar
2.0 - 3 bar.
Pompa paliwa:
1.6 - Elektryczna, zanurzeniowa w zbiorniku paliwa
2.0 - Elektryczna, zanurzeniowa w zbiorniku paliwa
N.Delta 2.0 Pompa paliwa-potrzebna informacja
: 03 sty 2008, 9:20
autor: dawidson
"kretekpodnietek" pisze:Dane z instrukcji:
pojemnosć zbiornika:
1.6 - 51l.
2.0 - 51l.
ciśnienie pompy:
1.6 - około 1 bar
2.0 - 3 bar.
Pompa paliwa:
1.6 - Elektryczna, zanurzeniowa w zbiorniku paliwa
2.0 - Elektryczna, zanurzeniowa w zbiorniku paliwa
dokladnie tyle samo wyczytalem z instrukcji obslugi samochodu. Rozchodzi sie o to, ze potrzebuje wydajniejszej pompy paliwa. Pompa z 2.0 powinna byc w sam raz. Pytanie tylko czy aby ja zamonotwac musze wymieniac zbiortnik czy nie. Jesli musze wymieniac zbiornik to wole od razu kombinowac ze zbiornikiem od hf.
Chodzi mi o to czy pompa od 2.0 fizycznie pasuje do baku od 1.6 i.e.
N.Delta 2.0 Pompa paliwa-potrzebna informacja
: 03 sty 2008, 14:27
autor: kretekpodnietek
Myśle że tak, skoro pojemność jest ta sama to zbiorniki sie raczej nie różnią. tylko pompy są inne. zobacz na allegro, pompy od Y i delty 1.6 są takie same, a później jest taka sama w delcie1.8 i 2.0 i cromie, myśle że cały zespół pompy powinien pasowac do zbiornika.
N.Delta 2.0 Pompa paliwa-potrzebna informacja
: 03 sty 2008, 19:33
autor: lancia1969
Pompa 1 bar - układ wtrysku jednopuktowy ,
Pompa 3 bar układwtrysku wielopunktowy
Zasadnicza róznica i tego sie trzymajcie bo nie bedzie chodziło .

N.Delta 2.0 Pompa paliwa-potrzebna informacja
: 03 sty 2008, 19:36
autor: dawidson
"lancia1969" pisze:Pompa 1 bar - układ wtrysku jednopuktowy ,
Pompa 3 bar układwtrysku wielopunktowy
Zasadnicza róznica i tego sie trzymajcie bo nie bedzie chodziło .

potrzebuje wydajniejszej pompy paliwa aby obsluzyc wlasnie wielopunktowy wtrysk paliwa.
N.Delta 2.0 Pompa paliwa-potrzebna informacja
: 03 sty 2008, 19:40
autor: lancia1969
"dawidson" pisze:"lancia1969" pisze:Pompa 1 bar - układ wtrysku jednopuktowy ,
Pompa 3 bar układwtrysku wielopunktowy
Zasadnicza róznica i tego sie trzymajcie bo nie bedzie chodziło .

potrzebuje wydajniejszej pompy paliwa aby obsluzyc wlasnie wielopunktowy wtrysk paliwa.
Załóż od Turbo ma największą wydajność .
N.Delta 2.0 Pompa paliwa-potrzebna informacja
: 03 sty 2008, 19:46
autor: dawidson
a podejdzie do mojego baku? bo wlasnie wymiany baku chcialbym uniknac (masa innych wydatkow).
N.Delta 2.0 Pompa paliwa-potrzebna informacja
: 03 sty 2008, 19:52
autor: lancia1969
"dawidson" pisze:a podejdzie do mojego baku? bo wlasnie wymiany baku chcialbym uniknac (masa innych wydatkow).
Na 99,9 % tak - korekta przewodów + i - oraz weżyki reszte upchasz

N.Delta 2.0 Pompa paliwa-potrzebna informacja
: 03 sty 2008, 20:46
autor: dawidson
"lancia1969" pisze:"dawidson" pisze:a podejdzie do mojego baku? bo wlasnie wymiany baku chcialbym uniknac (masa innych wydatkow).
Na 99,9 % tak - korekta przewodów + i - oraz weżyki reszte upchasz

sprobuje najpierw dorwac w swoje rece obie wspomniane pompy (2.0 i T) i zobaczymy co dalej. Musze niestety ciac koszty bo Delta ostatnio swiruje i co chwile wola o cos nowego. Lista krotka nie jest: stopery, zawieszenie przod, wydech... Trzeba wiec z kazdym groszem sie liczyc :/