Strona 1 z 1

chip evocars

: 03 gru 2007, 13:21
autor: hf
czesc wszystkim zakupilem niedawno chip angielskiej firmy evocars do mojej delty2 2.0 16vt z danych ktore posiadam wynika ze podnosi on doladowanie do 1,45bara jednak zeby to mialo rece i nogi trzeba wymienic swiece na ngk b8egv i regulator cisnienia paliwa na 3barowy czy ktos sie moze z tym spotkal czego mozna sie spodziewac tzn jakich mocy momentu????

chip evocars

: 03 gru 2007, 15:50
autor: Compas
Tez zalozylem podobnego chipa do mojej evo ale w evo mozna podniesc cisnienie na zawoze po zerwaniu plomby i pokrenceniu imbusem.(musi byc zdiete podcisnienie z zaworu podczas ustawienia cisnienia paliwa).
Wyniki tego experymentu +rajdowy kolektor wydechowy bardzo bardzo szypki samochodzik.

chip evocars

: 03 gru 2007, 16:02
autor: hf
chamowales potwora? ja mam niestety hpe turbo oska z visco wiec :( az taki szybki nie bedzie

chip evocars

: 03 gru 2007, 16:17
autor: Compas
Niestety nie .Ale moge ci powiedziec bedziesz zaskoczony i zadowolony (zdziwisz sie jak ci sie skrucily biegi).

chip evocars

: 03 gru 2007, 16:39
autor: hf
narazie to sklada mi sie silniczek porobilem "pare modow" planowany wynik 250-270konikow i 350-400Nm : cenzura : bedzie jezdzic hehe

chip evocars

: 03 gru 2007, 16:46
autor: Compas
ja dolozyle jeszcze wysokie walki

chip evocars

: 03 gru 2007, 17:08
autor: hf
tzn z wolnossacej jednostki? ja tez ale tylko ssacy....

chip evocars

: 03 gru 2007, 20:08
autor: dunin
to może podłączę się do tematu wałków.

czy jest jakaś ogólna zasada, czym różnią się wałki od tej samej jednostki turbo i n/a?

tzn czy na przykład zazwyczaj wałki od wolnossaków są niższe albo mają krótsze czasy, albo na odwrót? bo mam możliwość zorganizowania wałka od fiata 127 sport, czyli 1.05 70HP i może okazałby się on lepszy od mojego w tym samym silniku, ale z turbo 85HP?

chip evocars

: 03 gru 2007, 20:24
autor: Compas
Ja akurat sie nie orietuje .
Walek od zaworow ssacych byl z wiekszymi krzywkami a wydechowy nowy ale normalny bo tlok i tak wszysto wypchnie (kosztowaly mnie 100f sztuka orginalne lanci)

chip evocars

: 04 gru 2007, 12:32
autor: Yannick
tzn z wolnossacej jednostki? ja tez ale tylko ssacy....
Z jakich dokladnie silników można podmienić wałek ssący w hf? Czy taka zmiana pociąga za sobą konieczność grzebania w ECU?

chip evocars

: 04 gru 2007, 14:07
autor: hf
np thema 2.0 16v fiat coupe 2.0 16v np z tego co wiem nic nie trzeba grzebac poza zmiana plytek pod walkiem bo sa wyzsze krzywki

chip evocars

: 06 gru 2007, 9:51
autor: Bany
krzywki mogą być wyższe, ale koło podstawy takie samo ,więc wystarczy korekta płytek.
Wałki w turbo są różnego wzniosu w oryginale:
ssący ma wznios 8,6mm
awydech 7,5mm

Wymiana nie jest taka prosta, trzeba zwrócić uwage czy dany wałek nie napędza aparatu zapłonowego itp.

Rajdowy kolektor wydechowy???A co to?

''tzn czy na przykład zazwyczaj wałki od wolnossaków są niższe albo mają krótsze czasy, albo na odwrót? bo mam możliwość zorganizowania wałka od fiata 127 sport, czyli 1.05 70HP i może okazałby się on lepszy od mojego w tym samym silniku, ale z turbo 85HP?''

Jest dokładnie odwrotnie,wałki od turbo maja mniejsze czasy i wznios.

chip evocars

: 06 gru 2007, 16:13
autor: dunin
czyli czy instalacja wałka od wolnossaka coś mi da? pozytywnego oczywiście :)

chip evocars

: 06 gru 2007, 23:37
autor: Bany
powinno ale cudów sie nie spodziewaj
Masz jakiś dane obu wałków?

chip evocars

: 07 gru 2007, 14:08
autor: dunin
no właśnie nie. tego wolnossącego nawet nie widziałem.. tak dumam tylko, co by, gdyby.. dane turbo mógłbym mieć koło świąt.