Strona 1 z 1

Delta Integrale - podciśnienia

: 04 lis 2007, 9:20
autor: mariusz76
Co dokładnie daje przełączenie podciśnień tak jak na rysunku?
Obrazek

W opisie jest napisane: "Drawing shows the new plumbing, which will put pressure onto the rear of the wastegate actuator, this ups base boost without the need to upgrade the actuator." Jeżeli dobrze zrozumiałem to chyba zwiększa ciśnienie przy którym włącza się "boost cut".

Delta Integrale - podciśnienia

: 04 lis 2007, 9:32
autor: Compas
W piatek bede jechal do Tanca Baretta i sie zapytam .
Ale z wszystkich przerubek co zrobilem najlepiej zadzialal Chip + 3 Bary cicnienie paliwa.

Re: Delta Integrale - pytanie do znawców

: 04 lis 2007, 16:10
autor: lancia1969
"mariusz76" pisze:Co dokładnie daje przełączenie podciśnień tak jak na rysunku?
http://i15.ebayimg.com/02/i/000/b2/87/f3ae_1.JPG[/img]

W opisie jest napisane: "Drawing shows the new plumbing, which will put pressure onto the rear of the wastegate actuator, this ups base boost without the need to upgrade the actuator." Jeżeli dobrze zrozumiałem to chyba zwiększa ciśnienie przy którym włącza się "boost cut".
Mariusz ja tak zawsze podpinam :
-jeden króciec mniej w dolocie
-jeden waż mniej koło turbiny
generalnie względy estetyczne i łatwośc ewentualnego demontażu skałaniaja mnie do takiego podpięcia z punktu mechanicznego jest to dokładnie to samo.
Króciec w WG jeden jest czynny drugi to poprostu atmosfera , a tam gdzie upuszcza solenoid jest zupełnie obojetne, ponieważ mamy Map sensor który mierzy powietrze w kolektorze a nie przed i to jest jego zaletą dzięki temu możemy spokojnie montować zawory upustowe i upuszczać do atmosfery- map się nie gubi tak jak np w audi