Delta I - wahacz tylnego zawieszenia
Delta I - wahacz tylnego zawieszenia
dzisiaj wymieniałem tylne koło i zauważyłem, że zawieszenie miało luzy "prawo - lewo". Do tego opona jest cała "z ząbkowana". Druga tylna opona jest ok. Co może być tego powodem? No i ile ta impreza może mnie kosztować ... muszę przygotować się finansowo ....
Ostatnio zmieniony 01 sty 2010, 14:08 przez Taz, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Zmieniłem tytuł tematu.
Powód: Zmieniłem tytuł tematu.
kappa 2,4jtd
w rodzinie: delta II 1,6; thesis 2,4jtd; y 1,2
w rodzinie: delta II 1,6; thesis 2,4jtd; y 1,2
zawieszenie tylnego koła - l. delta
a wahacz jest cały??
musisz to dokładnie obejżeć czy przypadkiem coś ci nie pękło, bo zazwyczaj wyrabiają się zestawy naprawcze w wahaczu ale do tego stopnia żeby aż takie miało luzy to się nie spotkałem
musisz to dokładnie obejżeć czy przypadkiem coś ci nie pękło, bo zazwyczaj wyrabiają się zestawy naprawcze w wahaczu ale do tego stopnia żeby aż takie miało luzy to się nie spotkałem
czarna DEDRA 1.9TD 95r.
zawieszenie tylnego koła - l. delta
z pobieżnych oględzin wahacza nie zauważyłem żadnych uszkodzeń. Jakiś czas temu sprawdzałem zbieżność i było wszystko ok .... W poniedziałek miałem jechać zrobić przednie wahacze, bo już słychać stuki, ale w takim razie najpierw trzeba za tył się zabrać.
kappa 2,4jtd
w rodzinie: delta II 1,6; thesis 2,4jtd; y 1,2
w rodzinie: delta II 1,6; thesis 2,4jtd; y 1,2
zawieszenie tylnego koła - l. delta
no i mam już zrobione. Sam wahacz jest w całości, mechanik wymienił mi łożyska przy nim .... cała zabawa dla dwóch tylnych kół to 360zł ... no i jeszcze muszę doliczyć wymianę opon
kappa 2,4jtd
w rodzinie: delta II 1,6; thesis 2,4jtd; y 1,2
w rodzinie: delta II 1,6; thesis 2,4jtd; y 1,2