rejestracja samochodu zabytkowego
Moderator: giekso
By samochód został zabytkiem
Strang Delta 1,9td
By samochód został zabytkiem
Co i jak to się kiedyś dowiadywałem, tylko że o motocykl.
Lancia i jeszcze raz Lancia
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
By samochód został zabytkiem
Czy żle rozumuję, że potem są same kłopoty. Podobnie jak z budynkami zabytkowymi. Nie płacisz podatku ale renowacja tylko za pozwoleniem konserwatora. I co ze sprzedażą?
Moja poprzednia LYBRA DEL SOLE.
Nie śmieję się z tych, którzy jeżdżą VW.
Śmieję się z tych, którzy się tym szczycą.
Nie śmieję się z tych, którzy jeżdżą VW.
Śmieję się z tych, którzy się tym szczycą.
rejestracja samochodu zabytkowego
Niestety, opuszczając kraj pojazdem starszym niż 25 lat mimo zwykłych tablic, też trzeba mieć zgodę woj. kon . zab. Osobiście mam Fiata X1/9 na żółtych tablicach. Jest to super sprawa chociażby ze wzglądu na jeden przegląd, możliwość nieopłacania OC, zniżki 70% ( nie wszędzie) przy OC i co najważniejsze to zaskoczenie jakie te tablice wywołują u policjantów. wiecej na www.weteran.automobilklub.kielce.pl
By samochód został zabytkiem
To mojej Dederce brakuje tylko 9 lat, ale w sumie co to za problem znalesc samochod ktory ma 25 lat, polowa po polsce takich jezdzi
Juz bez Lancia ale dalej w Klubie
By samochód został zabytkiem
I ja wrzucę dwa grosze.
1) Nie trzeba mieć żółtych tablic by auto było pojazdem zabytkowym - żółte tablice to właściwie zachcianka i naciąganie ludzi przez wydział komunikacji.
Wystarczy zaświadczenie o "zabytkowym/ kolekcjonerskim etc." charakterze auta - koszt...od 300zł w górę.
2) W kwestii remontów auta które ma charakter zabytkowy :
Już podczas rejestrowania auta jako zabytkowe można nakreślić plan przyszłych nawet długoterminowych remontów i uzyskać na to zgodę.
Nawet jeśli auto wizualnie i technicznie jest sprawne itd.
Więc tutaj uciążliwość nie jest duża dla osób zaradnych które nawet na wszelki wypadek takie adnotacje sobie załatwią (nie są to dodatkowe koszta).
Jedyna niedogodność to wyjazdy za granicę.
1) Nie trzeba mieć żółtych tablic by auto było pojazdem zabytkowym - żółte tablice to właściwie zachcianka i naciąganie ludzi przez wydział komunikacji.
Wystarczy zaświadczenie o "zabytkowym/ kolekcjonerskim etc." charakterze auta - koszt...od 300zł w górę.
2) W kwestii remontów auta które ma charakter zabytkowy :
Już podczas rejestrowania auta jako zabytkowe można nakreślić plan przyszłych nawet długoterminowych remontów i uzyskać na to zgodę.
Nawet jeśli auto wizualnie i technicznie jest sprawne itd.
Więc tutaj uciążliwość nie jest duża dla osób zaradnych które nawet na wszelki wypadek takie adnotacje sobie załatwią (nie są to dodatkowe koszta).
Jedyna niedogodność to wyjazdy za granicę.
- romelo
- Forumowicz/ka
- Posty: 89
- Rejestracja: 02 kwie 2007, 0:00
- Imię: Roman
- Lokalizacja: Legnica
- Kontakt:
By samochód został zabytkiem
Bo to polska zawsze sa jakies problemy z byleczym i tylko szukaja jak sciagnac jaknajwiecej kasy od nas ...
Dedra 1.9 TDS `92 Biała
Fiesta MK4 1,25 zetec `95
Fiesta MK4 1,25 zetec `95