Re: Zakup Lybry SW - czy 2.0 to dobry wybór?
: 21 paź 2012, 23:42
Zużycie silnika, albo wyciek, bo niby co innego?
Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia
https://forum.lanciapolska.org/
Tak samo. Przy jtd jak klęknie dwumasa i wymienisz ze sprzegłem, to inwestujesz nawet 20% wartości auta. Przy lpg mogą klęknąć takie elementy jak przepustnica, pompa paliwa(wiem z doświadczenia kilku aut z lpg). Ja wolę lpg, bo diesle mają większe przeloty, nikt mi nie wmówi, że Helmut kupił jtd do jazdy do kościoła i Lidla. Tyle, że lepiej kupić benzynkę a lpg samemu zainstalować, bo wielu instalki lpg pakuje po kosztach i nie dba o nie(czerwone valteki, temp przełączania na lpg ustawiona za nisko itp itd).ŻuczekM pisze:Jak uważacie, czy 1.9 JTD będzie droższa w utrzymaniu jak 2.0 w LPG?
Właśnie z tego powodu że nic nie wiesz o aucie wytrzymałość silnika ma znaczenie. Jakbym kupował młody samochód to nie byłoby dla mnie tak istotne.pejter pisze:5 stron dywagacji, który silnik jest wrażliwszy w aucie, które ma 10 lub więcej lat, kilku właścicieli za sobą i kto wie jaką przeszłość serwisową.
Sporo czasu na to poświęciłem ale nie uważam tego za marnotraWstwo. Nie mam ciśnienia z zakupem i chcę kupić po prostu samochód w dobrym stanie. Zajechany kapeć kompletnie mnie nie urządza. Wolę poświęcić kilka setek na paliwo niż kilka tysięcy umoczyć później w trupa. Być może ty należysz do osób które kupują pierwszy obejrzany samochód - ja jestem po drugiej stronie bieguna, muszę obejrzeć kilka samochodów żeby wybór był optymalny.pejter pisze: Policz czas, jaki zmarnowałeś na oglądanie i dywagowanie.
Mam tutaj podobne zdanie jak Ty i dlatego unikałem diesli. Chcę jednak obejrzeć młodszy egzemplarz żeby wyrobić sobie opinię czy rocznik samochodu ma większy wpływ na stan Lybry. Przy okazji może uda mi się przejechać 1.9 jtd. Przebieg tego diesla to zgadnijcie jaki. . . . dokładnie, jak zwykle 170 tys. kmpejter pisze: Tak samo. Przy jtd jak klęknie dwumasa i wymienisz ze sprzegłem, to inwestujesz nawet 20% wartości auta. Przy lpg mogą klęknąć takie elementy jak przepustnica, pompa paliwa(wiem z doświadczenia kilku aut z lpg). Ja wolę lpg, bo diesle mają większe przeloty, nikt mi nie wmówi, że Helmut kupił jtd do jazdy do kościoła i Lidla. Tyle, że lepiej kupić benzynkę a lpg samemu zainstalować, bo wielu instalki lpg pakuje po kosztach i nie dba o nie(czerwone valteki, temp przełączania na lpg ustawiona za nisko itp itd).