Strona 5 z 5

Re: Kappa - wymiana nagrzewnicy

: 09 maja 2017, 21:26
autor: Luckyy
Wilkin pisze: 09 maja 2017, 16:00 Zobaczysz ją , ale niestety nie z tej strony co trzeba.
Możesz się dostać od środka , zdjąć osłony tunelu przy nogach pasażera i sprawdzić czy nie ma wilgoci.
Jak jest to wymieniaj szybko, bo się kappa spali.
Tam jest sucho.
Są białe ślady więc był wyciek, ale obserwowałem to przez kilka dni i nie namierzyłem ani kropli.

Re: Kappa - wymiana nagrzewnicy

: 09 maja 2017, 22:26
autor: Wilkin
TZN że środek zadziałał, na jakiś czas masz spokój.
Mimo wszystko bym nie ryzykował dłuższej jazdy z tym , głównie dlatego że wyciek jest od środka, gorzej zauważyć kiedy powróci ( a powróci na pewno) Dwa , jak nie zauważysz w porę to napisałem wcześniej.
Z drugiej strony , ten środek cały czas lata w układzie jak jest go dużo i jak się rozszczelni to jakiś czas będzie tak po sobie łatał.

Re: Kappa - wymiana nagrzewnicy

: 09 sie 2017, 22:58
autor: Kamil_91
Przerabiał ktoś wymianę nagrzewnicy w 3.0 V6 ? Trzeba ściągać dolot ? Niestety i ja dzisiaj znalazłem kropelkę płynu chłodniczego w środkowym tunelu :( Jeszcze jedno pytanie od czego filtr kabinowy może być mokry ? Wczoraj myłem auto na myjni dzisiaj go wyciągnąłem i dół tej plastikowej puszki gdzie się go wsuwa był mokry, nie było to płyn chłodniczy (sprawdziłem smakowo :) ) tylko zwykła woda. Mogła się tam dostać w czasie mycia czy wymiennik ciepła od klimy na tych upałach aż tak mocno się skrapla wodą ?

Re: Kappa - wymiana nagrzewnicy

: 14 sie 2017, 18:00
autor: Luckyy
A odpływy skroplin z tej puszki jest drożny?
Może jest przytkany i powstająca woda nie odpływa wystarczająco szybko.

Re: Kappa - wymiana nagrzewnicy

: 05 lis 2017, 19:11
autor: Egon
Dziś wymieniałem nagrzewnice w swojej turbo z racji krótkiego kolektora ssącego w turbo jest łatwiej. Odkręciłem wentylator od parownika klimy 2 śrubki a następnie trzeba odkręcić metalowe uchwyty od wentylatora z prawej oraz parownika po dwóch stronach. Parownik klimatyzacji wymontowałem razem z obudowa plastikowa bez jej rozbierania, i wychodzi do góry. Ważne by odkręcić zbiornik wyrównawczy i odpiąć przewody od klimy z uchwytów wtedy będzie wygodniej. Najgorsza rzecz odkręcić śrubkę maskownicy nagrzewnicy po wyjęciu parownika straciłem na tym sporo nerwów. Przy okazji odkryłem sporą korozję przy mocowaniu prawego zawiasu maski , będę musiał to jakoś wzmocnić bo ładnie dookoła skorodowało : cenzura : .