Re: Thesis - amortyzatory (cena, błąd na kompie)
: 02 lis 2013, 18:04
Sprawdzałem i sprężyny przednie pasują do amorków bez SkyShock.
Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia
https://forum.lanciapolska.org/
Dokładnie o tym samym myślałem i chciałem tak zrobić w przyszłości.jjash pisze:Hm, tak sobie pomyślałem nad tymi amorkami i wpadłem na szatański pomysł - skoro pasują, to nic tylko wyłączyć (wypiąć z prądu) centralkę skyhook. Pojawi się błąd na choince. Wpiąć się w system z FES i zrobić osiowanie proxy. System odepnie tą centralkę i być może będzie po sprawie. Gdybam. Nie próbowałem. Ale niewidoczne komponenty systemu są odcinane od sieci podczas osiowania. Zatem może to być rozwiązanie na "ciężkie czasy" i brak kasy na amory. Na amory Teresy, bo na amory to czas zawsze powinien się znaleźć. Latem zwłaszcza.A do lata coraz bliżej, coraz bliżej.
I szlak trafi całą przyjemność z jazdyrain pisze:jjash pisze:Hm, tak sobie pomyślałem nad tymi amorkami i wpadłem na szatański pomysł - skoro pasują, to nic tylko wyłączyć (wypiąć z prądu) centralkę skyhook. Pojawi się błąd na choince. Wpiąć się w system z FES i zrobić osiowanie proxy. System odepnie tą centralkę i być może będzie po sprawie. Gdybam. Nie próbowałem. Ale niewidoczne komponenty systemu są odcinane od sieci podczas osiowania. Zatem może to być rozwiązanie na "ciężkie czasy" i brak kasy na amory. Na amory Teresy, bo na amory to czas zawsze powinien się znaleźć. Latem zwłaszcza.A do lata coraz bliżej, coraz bliżej.
rain pisze:Dokładnie o tym samym myślałem i chciałem tak zrobić w przyszłości.jjash pisze:Hm, tak sobie pomyślałem nad tymi amorkami i wpadłem na szatański pomysł - skoro pasują, to nic tylko wyłączyć (wypiąć z prądu) centralkę skyhook. Pojawi się błąd na choince. Wpiąć się w system z FES i zrobić osiowanie proxy. System odepnie tą centralkę i być może będzie po sprawie. Gdybam. Nie próbowałem. Ale niewidoczne komponenty systemu są odcinane od sieci podczas osiowania. Zatem może to być rozwiązanie na "ciężkie czasy" i brak kasy na amory. Na amory Teresy, bo na amory to czas zawsze powinien się znaleźć. Latem zwłaszcza.A do lata coraz bliżej, coraz bliżej.
Zapomniałeś dodać że jak kogoś nie stać na amorki to nie kupuje auta w którym tyle kosztują. Bla bla blaLUKIThesis pisze: I szlak trafi całą przyjemność z jazdy
Nie muszę tego pisać bo są tacy którzy zrobią to za mnierain pisze:Zapomniałeś dodać że jak kogoś nie stać na amorki to nie kupuje auta w którym tyle kosztują. Bla bla blaLUKIThesis pisze: I szlak trafi całą przyjemność z jazdy
Generalnie nie było łatwo. Najpierw rozmawiałem z Działem Marketingu Lancii (Sławek Szałkowski i jego team). Oni z założenia zajmują się tylko modelami z bieżącej oferty, więc dostępem do danych historycznych nie dysponują. Mają jedynie publikacje wydane przez centralę grupy Fiata. Otrzymałem od nich książkę zawierającą dane techniczne wszystkich modeli Lancii jakie zostały wyprodukowane od początku powstania marki. Nie wiem, czy masz taki album. Podobno w Polsce jest tylko kilka sztuk. Mogę wziąć go ze sobą jeśli będziemy mieli okazję się spotkać. Sprawdziłem dane dotyczące modelu Thesis ? niestety publikacja nie przewiduje zawieszenia innego niż sterowane elektronicznie (więc wygląda na to, że może być jednak niekompletna).
Drugi krok ? postanowiłem zaryzykować i napisać do mojej byłej szefowej, która objęła jakiś czas temu stanowisko szefa marketingu Lancii w Turynie. Ona zaproponowała, aby wszelkie tego typu pytania kierować do FAP przez dział Public Relations, bo to dział, który z założenia ma za zadanie kontaktować się ?ze światem zewnętrznym?.
Następnie spotkałem się z szefem działu PR ? w sprawie Thesis zadzwonił do działu serwisowego FAP w Bielsku-Białej ? otrzymałem kontakt do osoby, która zajmuje się częściami zamiennymi. Wysłałem jej numery katalogowe amortyzatorów, które podałeś. Stamtąd zostałem przekierowany do działu technicznego, który wysłał zapytanie n/t amortyzatorów w Thesis do centrali. Przesłano mi procedurę, która przewiduje, że tego typu pytania mogą wpływać do działu technicznego tylko przez dział obsługi klienta. Nasz szef PR zaproponował, że najszybszą i najskuteczniejszą drogą w takich sytuacjach będzie po prostu skorzystanie z formularza kontaktowego na stronie www Lancii:
http://kontakt.lancia.pl/lancia
Stąd pytania trafiają do działu obsługi klienta, a dalej już do odpowiednich działów / osób.
Thesis ? czekam na odpowiedź z Bielska. Kolejne tego typu zapytania można wysyłać przez formularz kontaktowy Lancii.