Strona 4 z 4
Re: Thesis - centralka zawieszenia - możliwa awaria
: 10 wrz 2014, 0:39
autor: belial666
Zobaczymy jak wahacze ogarnę jaka będzie różnica
Co będzie z tym tłumieniem dziur,bo ciekawy jestem od kupna Thesis
Okrutnie ciężka locha
Re: Thesis - centralka zawieszenia - możliwa awaria
: 10 wrz 2014, 9:38
autor: AUFER
belial666 pisze:LUKIThesis pisze:Nie, na pewno, ale jak są luzy na zawieszeniu to nierówności są bardziej wyczuwalne, pomijam już fakt z rozmiarem felunku i kapci.
A jak ma Artur w swojej? Też na nierównościach ma taki efekt jak u Ciebie ? Jeśli nie to podmieńcie centralki i zobaczysz. Jeśli będzie poprawa to możesz zastosować się do opisu Wioli i jej Męża.
U mnie jest prawdopodobnie problem z wahaczami (straszne luzy)kiedy wpadam przednim kołem z dziurę to tak słychać twardość uderzenia że szok(zero tłumienia )
Co do miękkości jazdy wolno :
To jak na przykład toczy się na parkingu i przed samym krawężnikiem zaciągnę ręczny to buja się jak na łodzi
Czyli działają
I tak samo mam przy 120,....km/h np:wyboje,fałdy to auto nie jest sztywne tylko płynie buja się,widać jak maska chodzi daje sobie tzw susy
To już Artura wydaje mi się sztywniejsza,ale za to bardziej wyciszona (nie wiem przez alcantarę?)
Jechaliśmy kiedyś moją i mówił że tak nie ma u siebie
Może sam powie
Porównując Thesis Belial do mojej w prowadzeniu jest trochę różnicy.
Moja bardziej sztywna, wręcz miejscami zbyt twarda, myślę, że niższy profil opon ma znaczenie.
Jest też plus tego, cholernie dobrze i pewnie trzyma się drogi....
Co do wyciszenia... hmm myślę, że różnica w silnikach robi swoje....
Re: Thesis - centralka zawieszenia - możliwa awaria
: 10 wrz 2014, 12:31
autor: LUKIThesis
belial666 pisze:skinner pisze:zawieszenie "sztywnieje" przy wyzszych predkosciach. tak ma byc. miekkie jest ponizej 100 km/h czy coś w tym stylu.
No raczej odwrotnie przy większych prędkościach daje susy
Ja tak mam i jest gut,bez błędu
A co jeszcze do tego, że błędu nie masz ... błąd wyświetla się gdy jest uszkodzenie elektronicznej części układu zaś jeśli mechanicznie amorek zaczyna tracić wartości to tego centralka nie wyłapie. Dopiero zupełne padnięcie mechanicznej części może zostać wykryte gdy na nierównościach koło będzie skakało jak na trampolinie, a dokładniej tak jak na teście amortyzatorów dlatego test amortyzatorów wykonuje w poz. kluczyka STOP lub wyjętym ze stacyjki. Jeśli nawet na sprawnym układzie skyhook wykona się test amortyzatorów z włączonym zapłonem, komputer oznajmi nam to błędem, który zniknie przy kolejnym przekręceniu kluczyka.