Strona 4 z 4

Re: Lybra 2.4 JTD - zaślepienie EGR

: 17 wrz 2012, 7:22
autor: Ramzes_II
zbyszek55 pisze:Witam
Ramzes II napisał;z powietrza bierze się moment obrotowy; ok,tylko dlaczego powietrze wychodzące
z turbiny trafia do wąskich rurek chłodnicy pow.gdzie jest tłumione i się grzeje ?
Co prawda przepływające powietrze z zewnątrz chłodzi je ,tylko dlaczego ta chłodnica jest tak schowana ?
Co innego , gdyby ta chłodnica była umiejscowiona całą powierzchnią za grilem ,albo dodatkowym
wlotem powietrza.
Spaliny z EGR wchodzą do kolektora ssącego pod kątem prostym i rozchodzą się na prawo i lewo .
Czy nie wypychają -tłumią powietrze wchodzące do kolektora ssącego ?
W nowszych silnikach jest chłodnica spalin z EGR,w CF2 nie szkoda .
Pozdrowienia
Zbyszek55 z Bydgoszczy
Lancia Lybra sw 2,4 CF2
Naprawdę uwierzcie mi, większych bzdur nie czytałem:
powietrze wychodzące z turbiny trafia do wąskich rurek chłodnicy pow.gdzie jest tłumione i się grzeje
Spaliny z EGR wchodzą do kolektora ssącego pod kątem prostym i rozchodzą się na prawo i lewo. Czy nie wypychają -tłumią powietrze wchodzące do kolektora ssącego ?

Nawet nie będę sie do tego odnosił, bo ogarneła mnie czarna rozpacz jak to przeczytałem.
Dodam ze CF2 też ma chłodzone spaliny króte przechodzą przez karbowaną, stalową rurkę. pełni ona rolę chłodnicy.

Więcej nie pisze, bo słuchacie mnie jak krowa grzmotów. Wszystko zostało napisane. A do farmazonów odnosił się nie będe.

Re: Lybra 2.4 JTD - zaślepienie EGR

: 17 wrz 2012, 9:06
autor: Krzysiek82
Ramzes_II pisze: Naprawdę uwierzcie mi, większych bzdur nie czytałem:
Dominik - jeszcze nie raz w życiu się zdziwisz :lol:

Ale nie stresuj się tak, my uważnie czytamy co piszesz i ciągle się uczymy : yesyes :

Re: Lybra 2.4 JTD - zaślepienie EGR

: 17 wrz 2012, 12:59
autor: trybi
Więcej nie pisze, bo słuchacie mnie jak krowa grzmotów.
:lol: :lol: :lol: dobre : ok2 :

Re: Lybra 2.4 JTD - zaślepienie EGR

: 17 wrz 2012, 14:29
autor: Ramzes_II
Krzysiek82 pisze:
Ramzes_II pisze: Naprawdę uwierzcie mi, większych bzdur nie czytałem:
Dominik - jeszcze nie raz w życiu się zdziwisz :lol:

Ale nie stresuj się tak, my uważnie czytamy co piszesz i ciągle się uczymy : yesyes :
trybi pisze:Więcej nie pisze, bo słuchacie mnie jak krowa grzmotów.
:lol: :lol: :lol: dobre : ok2 :
No bo ja się produkuję z nadzieją ze moje posty trafiają do ludzi czytających z zrozumieniem, a tu takie teksty.
Odechciewa się naprawdę pisać, jak dostaje się takie pytania i nieudolne cytaty moich postów wyrwane z kontekstu, gdzie tracą cały sens, albo tekst o latających spalinach w lewo i w prawo w kolektorze. Latają jeszcze w górę ! co nie Trybi ? :D u Ciebie spaliny z EGR atakowały akumulator ! :lol:

Re: Lybra 2.4 JTD - zaślepienie EGR

: 21 lut 2013, 20:48
autor: marek_krupa
Ramzes spoko jest sporo osób na tym padole, które uwielbiają pytać. Niestety niekoniecznie wcześniej czytając chociaż trochę literatury fachowej. A może lepiej gdyby przesiedli się na VW tam wszystko proste i 0 pytań.

Re: Lybra 2.4 JTD - zaślepienie EGR

: 24 kwie 2013, 18:51
autor: pawcio84
Koledzy podpowiedzcie w którym miejscu trzeba zaslepic ten egr

Obrazek

Re: Lybra 2.4 JTD - zaślepienie EGR

: 24 kwie 2013, 19:01
autor: marek_krupa
Zaślepić powinieneś rurkę wychodzącą z kolektora wydechowego. Jednak najlepiej wywalić cały układ recyrkulacji spalin dorabiając zaślepki na kolektor wydechowy i dolotowy. Pisałem o tym pod hasłem tani termostat.