Lancia "oficjalnie" przeszła do historii
: 10 maja 2017, 14:13
Wygląda na to że już nie kupimy nowej lancii w Polsce, ani nigdzie indziej poza Włochami.
Polska strona Lancii
Interia
Polska strona Lancii
Interia
Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia
https://forum.lanciapolska.org/
Już Ci pisałem. Te udogodnienia, o których pisałeś mam i z nich w przeważającej większości nie korzystam (przynajmniej te z których się korzysta w sposób świadomy). Mimo że mam świadomość ich istnienia. No ale ja nie jestem gadżeciarzem
To nie znaczy, że inni nie korzystają. Ja uważam, że to ułatwia i uprzyjemnia podróż. Tyle. Widać jestem gadżeciarzem i wolę świecidełka niż porządne wyroby okrojone ze wszystkiego.
Ależ ja nie piję tylko do Ciebie. Niejednokrotnie słyszałem z ust różnych ludzi opinie, że Kappa jest np. lepsza od Thesis, bo... ma więcej miejsca z tyłu "i siem nie psuje".wujekp pisze:Natomiast jak mantrę powtarzasz bzdurę, którą nie wiem skąd wziąłeś. Nie twierdzę że Kappa jest najlepszym na świecie autem. Jest cała masa samochodów nowocześniejszych, lepszych pod różnymi względami, oferujących więcej elektroniki, pomagaczy i gadżetów itp. Natomiast mówię tylko tyle że mimo tego i tak bym ją kupił jak by była nowsza w rozsądnej cenie
Chrysler mnie też nie uwiódł - za bardzo tandetny. Ale jednak wolałbym nowe Ghibli niż Themę z lat 80.wujek pisze:A tak naprawdę to jeszcze chętniej bym kupił taką świeżą Themę Ale nie farbowanego Chryslera 300C.
Przestronność? Hm... Są co najmniej 2 wyśmiewane powszechnie auta, którym K może pod tym względem buty pucować - Skodziny Suberb II i III a wcale bym się nie zdziwił, gdyby też I. I jestem przekonany, że znalazłoby się wcale niemało innych aut podobnej klasy.rob_76 pisze:A ja powiem tak: niemalze niepowtarzalne rzeczy w Kappie to przestronnosc, wyciszenie wnetrza, ilosc miejsca w bagazniku (zwlaszcza w QP - w koncu to Grand Tourer), dobry kompromis w zawieszeniu - wystarczajaca pewnosc jazdy przy bardzo dobrym komforcie oraz calkiem przyzwoite (wbrew pozorom) wyposazenie - nawet jak na dzisiejsze standardy...
Tak, bo producenci z czołowki mieli by problem.
Tomzik pisze: ↑11 maja 2017, 0:34 Niestety, nie tylko doposażyć. Zmienić podwozie, w tym hamulce, bo na pewno nie hamują ze 100 na 35-36 metrach jak dzisiejsze auta klasy wyższej, wyciszyć wnętrze, zaoferować oszczędniejsze silniki i lepsze materiały w środku. I jeszcze parę rzeczy i będzie limuzyna jak ta lala