Strona 3 z 8
Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja
: 13 lut 2019, 7:25
autor: kamilkoza88
Wydaje mi się, że Thesisów jest zwyczajnie za mało w porównaniu do powoedzmy wszech obecnych pastuchów i zwyczajnie olali dopracowywanie produktów.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja
: 13 lut 2019, 9:00
autor: proxima86
Przyglądam się temu tematowi,wkrótce i ja będę chciał zregenerować zawias
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja
: 13 lut 2019, 10:21
autor: belial666
kamilkoza88 pisze: ↑13 lut 2019, 7:25
Wydaje mi się, że Thesisów jest zwyczajnie za mało w porównaniu do powoedzmy wszech obecnych pastuchów i zwyczajnie olali dopracowywanie produktów.
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Myli sie Pan. Olali (owszem) ale podczas projektowania zawieszenia w Thesis. Potem już, jak się okazuje, nie było sensu poprwlawiac czy modyfikować. Taka sytuacja.
Wahacze w Thesis nie wymagaja poprawek. Raczej uklad amortyzacji
Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja
: 13 lut 2019, 10:58
autor: kond243
Czujniki przyspieszeń i przechyłu auta. Przy wolnej jeździe dobija to że auto jest betonowo sztywne

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja
: 13 lut 2019, 11:52
autor: pietrek125
kond243 pisze: ↑13 lut 2019, 10:58
Czujniki przyspieszeń i przechyłu auta. Przy wolnej jeździe dobija to że auto jest betonowo sztywne
To nie wina czujników, tylko oprogramowania centralki Skyhook-a... niestety procek jest zabezpieczony przed odczytem... taka polityka firmy Siemens...
Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja
: 13 lut 2019, 12:15
autor: kond243
Vladimir Durov zrobił czujniki do aut po 2006r i różnią się filtrami dolnoprzepustowymi. Auto przy minimalnej prędkość jest dużo bardziej miękkie. Więc raczej też o czujniki chodzi.
Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja
: 13 lut 2019, 14:55
autor: volf
Ma ktoś te czujniki w swoim aucie, myślę o jakimś polskim forumowiczu

Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja
: 13 lut 2019, 16:33
autor: pietrek125
kond243 pisze: ↑13 lut 2019, 12:15
Vladimir Durov zrobił czujniki do aut po 2006r i różnią się filtrami dolnoprzepustowymi. Auto przy minimalnej prędkość jest dużo bardziej miękkie. Więc raczej też o czujniki chodzi.
Po pierwsze nie zrobił do aut po 2006r, tylko skopiował czujniki nowszego typu po 2006r, bo starszych skopiować się nie da, bo w nich siedzi układ hybrydowy... Po drugie wszystkim zarządza centralka Skyhook-a, wg. oprogramowania, a Vlad zmodernizował czujniki dodając filtry , a tym samym zmieniając ich charakterystykę, przez co centralka jest "oszukiwana"...
Reasumując...analogicznie...można zrobić profesjonalny chip tuning, ale również można zastosować "power box-a" w którym siedzą rezystory zmieniające charakterystykę czujnika doładowania, przez co oszukujemy sterownik silnika... co kto woli...
Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja
: 13 lut 2019, 17:01
autor: proxima86
w moim tetrisie czujniki skyhook waliły błędami,te co są na górze amortyzatorów z przodu.
Helios przysłał mi takie czujniki z 2003roku i błędy ustąpiły...ale te Heliosa i te moje różnią się delikatnie kształtem,moje nie mają daty produkcji a auto jest z 2002roku.
Możliwe że są to te nowsze?
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja
: 13 lut 2019, 17:26
autor: pietrek125
Te na podszybiu, przy kielichach...

u mnie też były padnięte... od temperatury... bo obudowa przy próbie odzyskania blaszki mocującej się rozsypała... Akurat te czujniki są, zamienne z czujnikiem z bagażnika, także śmiało można brać używki, bo ten w bagażniku ma najlepsze warunki pracy i najrzadziej pada...
Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja
: 13 lut 2019, 17:32
autor: proxima86
pietrek125 pisze:Te na podszybiu, przy kielichach...

u mnie też były padnięte... od temperatury... bo obudowa przy próbie odzyskania blaszki mocującej się rozsypała... Akurat te czujniki są, zamienne z czujnikiem z bagażnika, także śmiało można brać używki, bo ten w bagażniku ma najlepsze warunki pracy i najrzadziej pada...
Tak to te,ale te co kupiłem są oryginalne,mają naklejki z datą produkcji oraz kable wychodzą po prawej.
A te moje popsute wyglądają tak: a oryginalne na ostatnim zdjeciu

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja
: 13 lut 2019, 17:37
autor: pietrek125
Te na górnych zdjęciach to najstarszy typ...
Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja
: 13 lut 2019, 17:40
autor: proxima86
pietrek125 pisze:Te na górnych zdjęciach to najstarszy typ...
Najstarszy typ ale parametry te same?
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka
Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja
: 13 lut 2019, 17:45
autor: pietrek125
Czujniki z każdej serii (a było ich chyba trzy) są współzamienne... inaczej musiały być do nich różne centralki, a tak nie było (pomimo że zmienili procesor, ale numer kat. się nie zmienił) numery kat. czujników też są niezmienione pomimo różnych odmian...
Re: Thesis - wahacze przód, regeneracja
: 13 lut 2019, 17:49
autor: proxima86
Super że błędów już nie ma,przy ok 30km/h często zapalał się komunikat skyhooka i auto było jak wóz drabiniasty twarde.
Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka