Strona 3 z 3

Kappa - zmiana biegów

: 08 sty 2007, 19:11
autor: Luckyy
"Przemo" pisze:No właśnie więc napewno to jest to, jeżeli na allegro gościu dobre numery napisał. Tu jest jeszcze jedna rzecz bo w Valeo nastąpiła zmiana numerów sprzęgła do Kappy. I ten numer co ten facet podał to jest to stare przedzmianowe.
ale z tego co podaje ePER to sprzegla do TDS i JTD byly (sa) takie same ale sa inne od tych do 2.0T 20V czy 2.0/2.4 ...

... ale to problem juz na inny temat ...

Kappa - zmiana biegów

: 09 sty 2007, 0:40
autor: voy
sprzegla od TDS i JTD roznia sie od siebie :)

Kappa - zmiana biegów

: 09 sty 2007, 23:47
autor: volf
Wiesz może na czym polega ta różnica [tarcza, docisk, łożysko-co jest inne]?

Kappa - zmiana biegów

: 10 sty 2007, 12:39
autor: voy
Znalazlem gdzies w necie katalog sprzegiel valeo gdyz szukalem sprzegla do jtd i sporawdzalem od czego "podejdzie". Z katalogu wynikalo, ze tarcza jest taka sama 235 mm i bodajze 20 zebow ale nr. zestawu jest inny. Wynika z tego ze moze sie roznic albo dociskiem albo lozyskiem albo i jednym i drugim....

Kappa - zmiana biegów

: 18 mar 2007, 18:48
autor: Anonymous
Witam
Odgrzebie temat, bo mam podobny problem w nowej delcie. Kupiony samochodzik wyjechał w sobotę od mechanika, po zmianie rozrządu i wymianie sprężyn na 15 km przejażdżkę do lakiernika. W połowie drogi zobaczyłem że 1 ciężko wchodzi :-)
Kilka skrzyżowań dalej w ogóle przestała wchodzić, a z dwójką były problemy.

Zaraz przed lakiernikiem dwójka też odmówiła posłuszeństwa.
Nadmienię że samochód od grudnia nie zrobił więcej niż 20 km, więc był trochu zastany.
Podczas wcześniejszych przepalań na postoju biegi chodziły normalnie, zatem nie wiem od czego to zależy.

Mechanik mówi że to docisk zapewne, bo i tak już pedał sprzęgła ciężko chodził.
Jakieś pomysły macie ??

Najbardziej mnie boli to że nie mam dostępu do samochodu, do czasu aż lakiernik sie na nim wyrzywa i zaczynam mieć czarne wizje co do możliwej usterki.

Kappa - zmiana biegów

: 19 mar 2007, 6:05
autor: darkobo
"Mikolaj" pisze:Jakieś pomysły macie ??
Pewnie coś ze sprzęgłem. Zacznij od sprawdzenia poziomu płynu w zbiorniczku płynu hamulcowego (powinien byc niemal pod korek).