Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blokad
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 140
- Rejestracja: 26 wrz 2014, 23:58
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Re: Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blok
Biorąc pod uwage to co powiedziałeś jak to się może skonczyć dla silnika który chodzi ? Koła były luzowane obydwa znaki paska i kół były zgrane co do zęba
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 14
- Rejestracja: 18 maja 2014, 18:27
- Imię: Sławek
- Lokalizacja: Cze-wa
Re: Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blok
była Lancia Lybra 2.0
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 140
- Rejestracja: 26 wrz 2014, 23:58
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Re: Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blok
Dzięki wielkie za film , wszystko było zrobione jak na filmie, myslicie ze gdzie mogłem popełnić błąd , nieprecyzyjne ustawienie gmp czy był luz na pasku i przeskoczył ? Silnik jest kolizyjny ? Ściągać glowice i patrzyc zawory czy bedzie okej ? , dodam ze silnik się nie blokuje ...Dzisiaj będę to od nowa ustawiał
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 140
- Rejestracja: 26 wrz 2014, 23:58
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Re: Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blok
Silnik teraz pali na chwile i gasnie sam , słychać grzechot z okolicy wariatora na wałku ssącym , nic się nie urwało silnik się nie blokuje , ulegały te wariatory uszkodzenią ?
Rozrząd sprawdzony był okej ustawiony ponownie na blokadach popuszczene oba Koła ssące do konca w prawo wszystko tak jak na filmie u portugalczyka , macie jakieś pomysły ?
Rozrząd sprawdzony był okej ustawiony ponownie na blokadach popuszczene oba Koła ssące do konca w prawo wszystko tak jak na filmie u portugalczyka , macie jakieś pomysły ?
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blok
Rzadko ale ulegały.
Nie ma to wpływu na odpalanie i pracę na wolnych obrotach.
Silnik jest kolizyjny - sprawdź kompresję powinna się trzymać w okolicach 10bar. Wtedy to wyeliminujesz.
Powiem ci tak , raz miałem podobnie - za pierwszym razem w kappie ,przestawiłem rozrząd o 180 stopni na wale
Nie ma to wpływu na odpalanie i pracę na wolnych obrotach.
Silnik jest kolizyjny - sprawdź kompresję powinna się trzymać w okolicach 10bar. Wtedy to wyeliminujesz.
Powiem ci tak , raz miałem podobnie - za pierwszym razem w kappie ,przestawiłem rozrząd o 180 stopni na wale
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
- tasman3310
- Forumowicz/ka
- Posty: 1563
- Rejestracja: 08 lut 2010, 11:26
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Mirków/Wrocław
Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blokad
Sprawdź to ciśnienie jak napisał Wilkin, na jakich blokadach w końcu ustawiałeś ten rozrząd? Jaka firma tych blokad?
Były:
Fiat Tempra 1.4
Lancia Dedra 1.8 16V VVT
Lancia Kappa 2.4TDS
Lancia Kappa 2.0 16VT
Jest:
Lancia Kappa Coupe 2.0 20VT
Lancia Delta II 1.8 16VVT
Fiat Tempra 1.4
Lancia Dedra 1.8 16V VVT
Lancia Kappa 2.4TDS
Lancia Kappa 2.0 16VT
Jest:
Lancia Kappa Coupe 2.0 20VT
Lancia Delta II 1.8 16VVT
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blok
Nie za bardzo mógł przestawić o 180 st bo żeby to zrobić musiałby mieć dół nie na znaku.A miał na znaku.Góra na blokadzie ,więc niemożliwe.
Kurcze może się jakoś stykniemy,muszę usłyszeć ten odgłos co tam jest.
Kurcze może się jakoś stykniemy,muszę usłyszeć ten odgłos co tam jest.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 140
- Rejestracja: 26 wrz 2014, 23:58
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Re: Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blok
Kompresja mierzyłem 8 na wszystkich pierwszym razem , Teraz po ponownym ustawieniu już nie mierze bo nie chce go długo kręcić ze względu na "dźwięk" wydobywający się z silnika .Blokada znikomej chyba firmy Quatros złota ze zdjęcia do silnika do 96 roku czyli do mnie mam 95 rok .
Pierwszym razem silnik chodził dobrze ale nie trzymał wolnych obrotów wkręcał się na obroty przejechałem jakieś 8 km spokojnie , bo nie brałem pod uwagę rozrządu myśląc że coś innego wynikło skoro auto chodzi nie tłucze . Zgasiłem chce odpalić nic kręci i nie odpala coś stuknęło w silniku -od tej pory nie odpalałem .Zakręciłem wałem nic nie blokuje więc rozebrałem ponownie rozrząd ustawiłem od nowa na GMP zrobiłem nawet druciarską blokadę wału bo podejrzewałem że przy napinaniu paska przeciąga się wał na dole , blokada ze zdjęcia działa i blokuje wał bez ruchu w GMP , potem napinanie koło wałka ssącego do końca w prawo popuszczam koło wydechowe , pasek znaki dół góra wszystko się zgadza blokady pasują ,napinam raz napinacz sporo więcej dwa obroty zakładam blokady -pasują , popuszczam napinacz na znak .
Odpalam a z okolicy wariatora na wałku ssącym wydobywa się ostry grzechot może uda mi się w weekend to nagrać
Jeżeli wykrzywiły by się zawory to powinno blokować silnik dobrze myślę ? poniżej kilka fotek :
Pierwszym razem silnik chodził dobrze ale nie trzymał wolnych obrotów wkręcał się na obroty przejechałem jakieś 8 km spokojnie , bo nie brałem pod uwagę rozrządu myśląc że coś innego wynikło skoro auto chodzi nie tłucze . Zgasiłem chce odpalić nic kręci i nie odpala coś stuknęło w silniku -od tej pory nie odpalałem .Zakręciłem wałem nic nie blokuje więc rozebrałem ponownie rozrząd ustawiłem od nowa na GMP zrobiłem nawet druciarską blokadę wału bo podejrzewałem że przy napinaniu paska przeciąga się wał na dole , blokada ze zdjęcia działa i blokuje wał bez ruchu w GMP , potem napinanie koło wałka ssącego do końca w prawo popuszczam koło wydechowe , pasek znaki dół góra wszystko się zgadza blokady pasują ,napinam raz napinacz sporo więcej dwa obroty zakładam blokady -pasują , popuszczam napinacz na znak .
Odpalam a z okolicy wariatora na wałku ssącym wydobywa się ostry grzechot może uda mi się w weekend to nagrać
Jeżeli wykrzywiły by się zawory to powinno blokować silnik dobrze myślę ? poniżej kilka fotek :
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- Maniak
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 4037
- Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blok
Sprawdź jeszcze raz ciśnienie, jeśli już coś pierdykło w zawory to bardziej nie popsujesz kręcąc A wariator mam w razie W.
Pozdrawiam brać klubowiczów
Ps. Po fotkach widać, że na pierwszym cylindrze krzywki leżą poziomo, powinno być dobrze
Pozdrawiam brać klubowiczów
Ps. Po fotkach widać, że na pierwszym cylindrze krzywki leżą poziomo, powinno być dobrze
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Re: Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blok
dlaczego na wariacie max w prawo?
On powinien być skręcony na fasolach pi razy drzwi po środku.
jak ma 8 bar to jest źle.
dobry stan silnika i rozrządu to około 11-13.
On powinien być skręcony na fasolach pi razy drzwi po środku.
jak ma 8 bar to jest źle.
dobry stan silnika i rozrządu to około 11-13.
Re: Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blok
8 barów to nawet na silnik turbo sporo za mało.... :/
- tasman3310
- Forumowicz/ka
- Posty: 1563
- Rejestracja: 08 lut 2010, 11:26
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Mirków/Wrocław
Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blokad
To Ci powiem ciekawostkę, mam blokady z tej firmy do opla corsy B 1.2 i są ok, ale ostatnio u brata wymieniałem rozrząd w dokładnie takim samym silniku co Ty masz i kupiłem te z quatros-a, skoro nie drogie, a do opla nie było z nimi problemu to czemu nie, a tu lipa, ustawiam GMP i blokady nie pasują, także może sprawdź pod tym kątem.
Były:
Fiat Tempra 1.4
Lancia Dedra 1.8 16V VVT
Lancia Kappa 2.4TDS
Lancia Kappa 2.0 16VT
Jest:
Lancia Kappa Coupe 2.0 20VT
Lancia Delta II 1.8 16VVT
Fiat Tempra 1.4
Lancia Dedra 1.8 16V VVT
Lancia Kappa 2.4TDS
Lancia Kappa 2.0 16VT
Jest:
Lancia Kappa Coupe 2.0 20VT
Lancia Delta II 1.8 16VVT
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blok
Najgorszy ból ,że nie sprawdził ustawienia zanim porozpinał chodzący silnik.
Re: Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blok
Naniesienie znaków w niczym nie przeszkadza, bez zdejmowania koła dolotu wymiana paska i bez blokad się uda.
- Maniak
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 4037
- Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: Kappa 2.0 - uszczelka pod głowicą/krok po kroku/bez blok
Właśnie o sprawdzeniu pisałem na początku wątkumarceli pisze:Najgorszy ból ,że nie sprawdził ustawienia zanim porozpinał chodzący silnik.
Pozdrawiam brać klubowiczów
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.