Kappa 2.0 20v - problem z odpaleniem silnika
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 07 lis 2014, 19:55
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Kappa 2.0 20v - problem z odpaleniem silnika
W końcu dzisiaj po kilkunastu dniach oczekiwania przyszedł oczekiwany manometr . Rapeek miałeś przeczucie mimo nowej pompy paliwa i filtra ciśnienia praktycznie nie ma. Przy zapłonie manometr nawet nie drgnął a przy kręceniu ledwo 0,5 bara. Więc jutro demontaż pompy.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 15
- Rejestracja: 07 lis 2014, 19:55
- Imię: Łukasz
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Kappa 2.0 20v - problem z odpaleniem silnika
Dla zainteresowanych kapiszon już żyje, powód okazał się śmieszny lecz był ciężki do wykrycia. Najpierw immobilizer który blokował wtryski a potem brak ciśnienia na listwie. Co się okazało prowodyrem całej tej sytuacji był gumowy wężyk paliwowy długości 2 cm . Wężyk który łączy pompę paliwa z wyjściem na koszyku pompy. Po wymianie wężyka wszystko zaczęło ładnie hulać. Dziękuję wszystkim którzy doradzali i pomagali. Pozdro