Kappa 2.0 20v - problem z odpaleniem silnika

Łukasz84
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 15
Rejestracja: 07 lis 2014, 19:55
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Gliwice

Re: Kappa 2.0 20v - problem z odpaleniem silnika

Post autor: Łukasz84 » 19 lis 2014, 22:15

W końcu dzisiaj po kilkunastu dniach oczekiwania przyszedł oczekiwany manometr :). Rapeek miałeś przeczucie :D mimo nowej pompy paliwa i filtra ciśnienia praktycznie nie ma. Przy zapłonie manometr nawet nie drgnął a przy kręceniu ledwo 0,5 bara. Więc jutro demontaż pompy.

Łukasz84
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 15
Rejestracja: 07 lis 2014, 19:55
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Gliwice

Re: Kappa 2.0 20v - problem z odpaleniem silnika

Post autor: Łukasz84 » 23 lis 2014, 18:43

Dla zainteresowanych kapiszon już żyje, powód okazał się śmieszny lecz był ciężki do wykrycia. Najpierw immobilizer który blokował wtryski a potem brak ciśnienia na listwie. Co się okazało prowodyrem całej tej sytuacji był gumowy wężyk paliwowy długości 2 cm :). Wężyk który łączy pompę paliwa z wyjściem na koszyku pompy. Po wymianie wężyka wszystko zaczęło ładnie hulać. Dziękuję wszystkim którzy doradzali i pomagali. Pozdro

ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacja elektryczna”