Strona 3 z 3

Re: Kappa - immobiliser

: 31 gru 2013, 1:29
autor: dodoxp
Podpinam się pod temat.
Czy można jakoś sprawdzić czy transponder w kluczyku działa?
Czy można sprawdzić czy transponder łączy się z pętlą?
Jaką oporność ma pętla (cewka)?
Czy jest to normalne, że jak odepnę się całkowicie od ECU to nadal się pali code?
Gdy immo blokuje (code się pali) auto, czy to normalne, że są napięcia na cewkach?
Gdy bym uruchomił na krótko pompę paliwa, to czy auto odpali przy palącym się code?

Kappa 2.4 20V Dzięki.

Re: Kappa - immobiliser

: 10 sty 2014, 11:01
autor: Bichoń
Udało mi się dostać do immo :-) Wpiąłem się bezpośrednio z akumulatora w kable fotela (na szybkozłączkach) i udało się w ten sposób przesunąć fotel do przodu. Swoją drogą, jak się podepnie odwrotnie polaryzację (+ do -), do fotel też jeździ... tylko w drugą stronę :-)
No i rzeczywiście, żółty moduł "Made in Australia" spoczywa tak gdzie opisane, przykręcony na jedną śrubkę.

Re: Kappa - immobiliser

: 10 sty 2014, 11:30
autor: stabraf
Przełącznik przód/tył też działa na zasadzie odwrócenia polaryzacji na silnik ;)