Strona 3 z 7
Re: Samochody używane - dlaczego włoszka
: 18 lip 2011, 19:30
autor: broker
Włoszki nieobecne
Które auto psuje się najczęściej?

Awaryjne pojazdy - ranking NIE robiony przez Niemców
: 22 lip 2011, 14:45
autor: Nat
Najbardziej awaryjne pojazdy - ranking z rynku brytyjskiego.
Najbardziej awaryjne hamulce: Audi A8
Najgorsze zawieszenie: BMW M3
Najgorszy silnik: MG TF 1,8
Najgorsza skrzynia biegów: Land Rover Freelander
Najgorszy zapłon: mercedes klasy V
Najgorszy układ elektryczny: Renault Megane
Najgorsza klima: trojaczki:Seat Alhambra, VW Sharan, Ford Galaxy
najgorszy układ kierowniczy: Volvo C70
Jak widać, brytole nie oszczędzają swoich aut, przez co ranking zyskuje na wiarygodności.
Więcej:

Re: Awaryjne pojazdy - ranking NIE robiony przez Niemców
: 22 lip 2011, 19:26
autor: Alan
Oj...na pewnych forach wrze

Re: Awaryjne pojazdy - ranking NIE robiony przez Niemców
: 22 lip 2011, 19:36
autor: lulu85
Klima to generalnie chyba domena wszystkich VAGów po 2006 roku.
Nie wiem jak Tobie ale mi w Pasku służbowym sprężarka już wysiada - raz chłodzi a raz nie , nie naprawiam już tego bo w tym roku samochód na sprzedaż , tyle że będzie chyba jeszcze brzydszy Pasek.
Re: Awaryjne pojazdy - ranking NIE robiony przez Niemców
: 06 sie 2011, 22:25
autor: grzole
lulu85 pisze: tyle że będzie chyba jeszcze brzydszy Pasek.
Te najnowsze, oznaczane jako B7, są spod ręki Waltera de'Silva więc nie wyrzekaj. Są, moim skromnym zdaniem, najładniejsze spośród dotychczas produkowanych. Mają design wprowadzany przez ostatnie lata przez Audi (Waler jest leniwy i lubi kopiować własne prace).
Re: Awaryjne pojazdy - ranking NIE robiony przez Niemców
: 06 sie 2011, 23:19
autor: Art92
grzole pisze:lulu85 pisze: tyle że będzie chyba jeszcze brzydszy Pasek.
Te najnowsze, oznaczane jako B7, są spod ręki Waltera de'Silva więc nie wyrzekaj. Są, moim skromnym zdaniem, najładniejsze spośród dotychczas produkowanych. Mają design wprowadzany przez ostatnie lata przez Audi (Waler jest leniwy i lubi kopiować własne prace).
Grzole, nie zgodzę się z Tobą, wiadomo, że wygląd to rzecz gustu, ale ja uważam że najładniejszym Passatem był b5 po liftingu z 2000roku. B6 ma dziwny "pysk", b7 ładny przód, ładny tył, ale z boku wygląda jak stare b6 i nie pasuje to do nowego designu przedniej i tylnej części nadwozia.
Re: Samochody używane - dlaczego Włoszka
: 06 sie 2011, 23:27
autor: Boorek
woooow faktycznie o gustach się nie dyskutuje, ale żeby komus b5 po lifcie się podobał? i uznał go za najładniejszego passata ever? b5 miał ładnie poprowadzoną linię dachu, a reszta no cóż... nie dla mnie. Moim zdaniem najładniejszy passat jaki wyszedl to wersja CC.
Re: Awaryjne pojazdy - ranking NIE robiony przez Niemców
: 07 sie 2011, 0:21
autor: grzole
Art92 pisze:grzole pisze:lulu85 pisze: tyle że będzie chyba jeszcze brzydszy Pasek.
Te najnowsze, oznaczane jako B7, są spod ręki Waltera de'Silva więc nie wyrzekaj. Są, moim skromnym zdaniem, najładniejsze spośród dotychczas produkowanych. Mają design wprowadzany przez ostatnie lata przez Audi (Waler jest leniwy i lubi kopiować własne prace).
Grzole, nie zgodzę się z Tobą, wiadomo, że wygląd to rzecz gustu, ale ja uważam że najładniejszym Passatem był b5 po liftingu z 2000roku. B6 ma dziwny "pysk", b7 ładny przód, ładny tył, ale z boku wygląda jak stare b6 i nie pasuje to do nowego designu przedniej i tylnej części nadwozia.
Nie dziwne: B7 to jedynie restyling B6. Moim zdaniem udany gdyż właśnie ten pyszczek i ten zadek jakieś takie nieszczególne w nim były.
Boorek pisze:woooow faktycznie o gustach się nie dyskutuje, ale żeby komus b5 po lifcie się podobał? i uznał go za najładniejszego passata ever? b5 moim zdaniem miał ładnie poprowadzoną linię dachu, a reszta no cóż... nie dla mnie. Moim zdaniem najładniejszy passat jaki wyszedl to wersja CC.
Linia dachu czy ogólny zarys sylwetki są faktycznie ładne ale i tak to tylko kopia z Merca CLS.
U VW hitem designu ostatnich lat jest Scirocco (i znów ten Walter de'Silva kłania się!). Co by koncern VAG bez niego zrobił...

Wart był dużych pieniędzy wydanych na niego. Niech jeszcze restyling Superba II hatchback zrobi to może nie będzie dobrze wyglądał jedynie w kombiaku.

Tych silników unikaj jak ognia
: 24 sie 2011, 5:29
autor: broker
Tych silników unikaj jak ognia! cz. 1 [poradnik]
Tych silników unikaj jak ognia! cz. 2 [poradnik]

Tych silników unikaj jak ognia! (z Autokult.pl)
: 24 sie 2011, 9:27
autor: Barton
Często przeglądam tę stronę. Można tam wyczytać sporo motoryzacyjnych ciekawostek.
Dzisiaj pojawiła się druga część artykułu o silnikach z poważnymi wadami konstrukcyjnymi.
Poniżej linki
część I
część II
Warto też poczytać komentarze internautów, zwłaszcza pod częścią 2 gdzie trwa zacięta wymiana zdań pomiędzy posiadaczami silników TDI i JTD

Re: Tych silników unikaj jak ognia! (z Autokult.pl)
: 24 sie 2011, 9:55
autor: Rafako
Dobry komentarz:
"Jareks91
Znajomy mojej babci miał kolegę którego sąsiad miał Octavię 2,0 TDI i przez 290 tyś km użytkowania nawet nie musiał tankować!!! Jedynie zeszło mu powietrze z anteny od radia. Rewelacyjna jednostka!!"
Serdecznie pozdrawiam.
Re: Samochody używane - dlaczego Włoszka
: 31 sie 2011, 1:18
autor: broker
Tych silników unikaj jak ognia! cz. 3 [poradnik]

Re: Samochody używane - dlaczego Włoszka
: 31 sie 2011, 14:35
autor: aro
Prosze mi wyjasnic to zadanie:
"Bezpośredni wtrysk to niższe spalanie benzyny i lepsze parametry silnika, tu paliwo trafia bezpośrednio do komory cylindra, a przez przepustnice i zawory przelatuje jedynie samo powietrze."
od kiedy to przez przepustnice przelatuje paliwo?
Re: Samochody używane - dlaczego Włoszka
: 08 wrz 2011, 10:20
autor: broker
Tych silników unikaj jak ognia! cz. 4 [poradnik]

Re: Samochody używane - dlaczego Włoszka
: 08 wrz 2011, 11:15
autor: Alan
broker pisze:Tych silników unikaj jak ognia! cz. 4 [poradnik]

o JTD i TDs nie piszą
