Odp: kappa-uszczelka pod głowicą
: 09 cze 2009, 21:32
fura prawie złożona zostały same pierdoły typu pokrywa zaworów dolot od razu zmiana filtra oleju i nowy olej shell helix plus jutro bądż w czwartek rano odpalenie i zobaczymy jak to będzie grało,najbardziej boje sie o dokręcenie głowicy choć robiłem jak się należy i ustawienie rozrządu choc mmiałem w trojaki sposób go zaznaczone
jutro wrzuce foty rozdymanej uszczelki bo przed chwilka wróciłem z garażu i juz mi się nie chce
przed 2010 napewno to zrobię i określę stopien trudności
jutro wrzuce foty rozdymanej uszczelki bo przed chwilka wróciłem z garażu i juz mi się nie chce
oswald pisze:No to super (zacytowałem, żeby nie było ), bo jestem żywo zainteresowany, planując tuż przed osiągnięciem 200 tyś. dać drugie życie mojemu 2.4 (na razie 167 tyś., więc tak gdzieś na wiosnę 2010 ) taka relacja będzie bardzo przydatna, może raczej nie będę robił tego sam, ale będę wiedział, czego wymagać od mechniora .No to superprzemas81 pisze:...jak tylko się za to zabiorę to opublikują wszystko ładnie i przejrzyście łaćżnie z fotorelacją obiecuję jednak pewnie w granicach miesiąca będzie to trwać ale zrobie jakiem Przemas![]()
(zacytowałem, żeby nie było
![]()
), bo jestem żywo zainteresowany, planując tuż przed osiągnięciem 200 tyś. dać drugie życie mojemu 2.4 (na razie 167 tyś., więc tak gdzieś na wiosnę 2010
) taka relacja będzie bardzo przydatna, może raczej nie będę robił tego sam, ale będę wiedział, czego wymagać od mechniora
.
przed 2010 napewno to zrobię i określę stopien trudności
