Bardzo ciekawy artykuł:
- niesamowita mieszanka klienteli Fiata 500, od nastolatków po emerytów, fani Fiata, ludzie nigdy nie słyszący o Fiacie, lojalni klienci Chrysler'a, tradycyjni nabywcy Mini, Amerykanie włoskiego pochodzenia itd.
- nie ma ogólnokrajowej kampanii reklamowej i tylko jeden model w salonach, ale dilerzy są optymistami. kampania trwa na portalach społecznościowych.
- klienci bardzo różnią się od przeciętnych, nie targują się o cenę, płacą gotówką a nie kredytem
- niedługo w salonach pojawi się cabrio, dalej Abarth, w 2013 wersja 4-drzwiowa, do tego wersje elektryczne. dilerzy zaczną też sprzedawać Alfę Romeo.
- Fiat wprowadził coś w rodzaju ceremonii: 'finale' przy odbiorze samochodów, by nabywcy poczuli się traktowani w sposób szczególny
----------
Fiat 500 draws an eclectic mix of customers
So far, they're not the typical Chrysler crowd
