Kappa - infocenter

Anonymous

Kappa - ukryte opcje

Post autor: Anonymous » 21 lut 2006, 21:26

Ten zamek bagażnika trochę mnie wkurza , muszę gasić samochod żeby go otworzyć , czasami jak kogoś podwozę i ma np. torbę to muszę gasić otwierać i zapalać , wkurzajęce , muszę to przemodyfikować.

Awatar użytkownika
bobby123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 413
Rejestracja: 21 sie 2005, 0:00
Imię: Robert
Lokalizacja: Wrocław

Kappa - ukryte opcje

Post autor: bobby123 » 21 lut 2006, 21:28

"tomek" pisze:
"Arek" pisze: A sposób jest prosty, wajhe trzeba krótko przytrymać i płyn przestaje leciec zaraz jak się ją puści wolno.
I jeszcze przed spryskaniem wylaczyc swiatla, wtedy zaoszczedzisz jeszcze troche ;)
Włączać światła, wyłączać, bawić się guzikami, to może jakiś przekaźnik i same będą się światła wyłączać jak użyjesz spryskiwacza : hahaha :
605-365-315 od świtu do zmierzchu :-)

Awatar użytkownika
bobby123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 413
Rejestracja: 21 sie 2005, 0:00
Imię: Robert
Lokalizacja: Wrocław

Kappa - ukryte opcje

Post autor: bobby123 » 21 lut 2006, 21:39

"Kooczak" pisze:Ten zamek bagażnika trochę mnie wkurza , muszę gasić samochod żeby go otworzyć , czasami jak kogoś podwozę i ma np. torbę to muszę gasić otwierać i zapalać , wkurzajęce , muszę to przemodyfikować.
Ma to swoje dobre strony:
Po pierwsze, primo pokazujesz kulturę bo wysiadasz i pomagasz wyjąć torbę.
Po drugie, primo (kto wie z jakiego to filmu :lol: konkurs bez nagród) możesz się kulturalnie pożegnać.
Po trzecie poruszasz się trochę i ni grożą Ci w tym momencie zakrzepy, zesztywnienie stawów, bóle kręgosłupa itd. :lol:
605-365-315 od świtu do zmierzchu :-)

Anonymous

Kappa - ukryte opcje

Post autor: Anonymous » 21 lut 2006, 22:30

"Kooczak" pisze:Ten zamek baganizka troche mnie wkurza , musze gasic samochod zeby go otworzyc , czsami jak kogos podwoze i ma np torbe to musze gasic otfierac i zapalac , wkurzajace , musze to przemodyfikowac.
właśnie o to chodzi, że nie musisz gasić auta.. po prostu nie otworzysz
w czasie jazdy.. :idea:

Awatar użytkownika
Luckyy
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1376
Rejestracja: 26 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Mielec/Kraków
Kontakt:

Kappa - ukryte opcje

Post autor: Luckyy » 22 lut 2006, 16:40

"Adolf" pisze:pewnie trochę nie na temat.. ale dziś odkryłem, że w Kapciu
nie otworzymy bagażnika przyciskiem w schowku, w trakcie jazdy.. :)

wiem, że głupota.. ale trzeba przyznać, że Włosi pomyśleli..
tez przeczytalem to w instrukcji i bylem zdziwiony, bo nigdy wczesnije nie potrzebowalem otwierac bagaznika podczas jazdy :D
KAPPA 2,4 JTD '98 Obrazek
EXcar Obrazek
V Obrazek

"mBank funkcjonuje w zasadniczym oderwaniu od rzeczywistości bankowej go otaczającej"
/biegły sądowy

Awatar użytkownika
Wujek_2000
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 394
Rejestracja: 17 paź 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Kappa - ukryte opcje

Post autor: Wujek_2000 » 22 lut 2006, 20:56

Nie ma znaczenia czy podczas jazdy czy postoju, tak długo jak długo silnik pracuje, nie otworzysz bagażnika przyciskiem w schowku.
Jeśli chodzi o hamowanie silnikiem to jest to rozsądny i w sumie jedyny sposób w jaki zatrzymuję samochód. Refleks ma tylko wtedy jakiekolwiek zastosowanie kiedy zwalniając redukujesz biegi w dół natomiast jeśli jedziemy np. na 5 biegu i dojeżdżamy zwalniając do skrzyżowania to refleks nic nie da bo z piątki na 1500 obrotów nigdzie nie uciekniesz :wink:
Lancia Kappa 3.0 V6 24V 1995 r.
Audi A6 3.0 TDI Quattro 2006 r.

Anonymous

Kappa - ukryte opcje

Post autor: Anonymous » 22 lut 2006, 23:16

"Wujek_2000" pisze:Nie ma znaczenia czy podczas jazdy czy postoju, tak długo jak długo silnik pracuje, nie otworzysz bagażnika przyciskiem w schowku.
no nie wiem jak u Ciebie.. ale u mnie otworzę po zatrzymaniu auta
i nie muszę gasić silnika.. 8)

Awatar użytkownika
Luckyy
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1376
Rejestracja: 26 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Mielec/Kraków
Kontakt:

Kappa - ukryte opcje

Post autor: Luckyy » 24 lut 2006, 11:05

"Adolf" pisze:
"Wujek_2000" pisze:Nie ma znaczenia czy podczas jazdy czy postoju, tak długo jak długo silnik pracuje, nie otworzysz bagażnika przyciskiem w schowku.
no nie wiem jak u Ciebie.. ale u mnie otworzę po zatrzymaniu auta
i nie muszę gasić silnika.. 8)
u mnie jest tez tak
KAPPA 2,4 JTD '98 Obrazek
EXcar Obrazek
V Obrazek

"mBank funkcjonuje w zasadniczym oderwaniu od rzeczywistości bankowej go otaczającej"
/biegły sądowy

Anonymous

spalanie

Post autor: Anonymous » 13 maja 2006, 21:30

Ilośc paliwa można ograniczyć w bardzo prosty sposób, poprostu nie wyłączać biegu, ewentualnie redukować na mniejszy lub większy. Po puszczeniu pedału gazu komputer odcina dopływ paliwa, inaczej jest na tzn. luzie paliwo jest pobierane.
Może podam przykład : jadąc na 5 biegu do świateł - hamuję - włączam ( po zmniejszeniu prędkości ) na 3 i hamuję ( trzeba zerknąć na obroty silnika - podane w instrukcji minimum na każdym biegu ) wciskam sprzęgło i hamuję.
Zliżam się do zakrętu po wyprzedzaniu z 3 biegu włączam na 5 bez "gazu" wszystko zależy od danej sytuacji oraz wprawy. Pozdrowienia dla wszystkich cez19 :P

Awatar użytkownika
Arek
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 546
Rejestracja: 15 lip 2003, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Kappa - ukryte opcje

Post autor: Arek » 13 maja 2006, 21:33

absolutnie bagaznik musi być do otworzenia nawet przy właczonym silniku. Auto usi stac
"My Lancisti musimy sie trzymac razem" Arystoteles

Kojak
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 338
Rejestracja: 07 mar 2006, 0:00
Imię: Tomasz
Lokalizacja: Ścinawa

Kappa - ukryte opcje

Post autor: Kojak » 15 maja 2006, 11:18

U mnie podobnie, tylko jak jadę nie otworzę bagażnika. A co do innych nowinek, znacie takie?

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Kappa - ukryte opcje

Post autor: Nat » 15 maja 2006, 12:24

"Arek" pisze:A po co mają być? :lol: Uwazam że ukazywanie sie informacji o tzw. aktualnym spalaniu jest pozbawione uzyteczności. No chyba że ktoś chce sie zawału serca (czyli portfela) nabawic :lol: Mnie ten komp w kapiszonie całkiem pasi.
W lybrze też nie ma. Jest za to średnie spalanie od momentu włączenia silnika lub od momentu zresetowania.
I to jest dośc motywujące- jak sie jedzie w daleką podróż nie spiesząc się, miło jest spoglądac, jak średnie spalanie maleje w skutek odpowiedniego stylu jazdy :D Albo w zimie w mieście patrzec jak rośnie w korkach :|
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Awatar użytkownika
Marcin_D
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3249
Rejestracja: 21 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom woj. mazowieckie

Kappa - ukryte opcje

Post autor: Marcin_D » 15 maja 2006, 12:34

No to ciekawe, u mnie czy stoi czy jedzie jak ma zapalony silnik - za chińskiego nie da się otworzyć.
Lancia i jeszcze raz Lancia

Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power

Awatar użytkownika
muha
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 145
Rejestracja: 29 gru 2005, 0:00
Lokalizacja: Gdańsk

Kappa - ukryte opcje

Post autor: muha » 15 maja 2006, 12:36

"Nat" pisze: W lybrze też nie ma. Jest za to średnie spalanie od momentu włączenia silnika lub od momentu zresetowania.
Poprawka - nie od momentu wlączenia silnika, tylko za ostatnie 5 minut. Dotyczy to spalania i związanego z nim zasięgu. Natomiast od momentu wlączenia silnika liczone są pozostałe wskazania (czas jazdy, przebieg, średnia predkość).

A nawiasem mówiąc chętnie widziałbym także możliwosc zobaczenia naprawdę chwilowego spalania - ciekawe czy jakaś prosta modyfikacja software'u nie pozwoliłaby np. na zmianę wspomnianych wczesniej 5 minut na np. 10 sekund ...

Pozdrawiam,
/muha/
/muha/

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20000
Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontakt:

Kappa - ukryte opcje

Post autor: Nat » 15 maja 2006, 16:59

"muha" pisze:
"Nat" pisze: W lybrze też nie ma. Jest za to średnie spalanie od momentu włączenia silnika lub od momentu zresetowania.
Poprawka - nie od momentu wlączenia silnika, tylko za ostatnie 5 minut. Dotyczy to spalania i związanego z nim zasięgu.
Natomiast od momentu wlączenia silnika liczone są pozostałe wskazania (czas jazdy, przebieg, średnia predkość).
Noniewydajemisię.
1. Spalanie jest średnie z trasy, w dwóch opcjach; przy ustawieniu (bodajże) checkboxu TRIP jest od poprzedniego zresetowania, przy wybraniu tej drugiej opcji (a może "odznaczenia" checkboxu ?, nie korzystam z tej funkcji) jest od momentu włączenia silnika.
Nie wierzysz? Przejedź się 100 km oszczędnie (powiedzmy spalanie 7,5 L) a potem 15 minut baaardzo ostro. Spalanie średnie wzrośnie... może do 8,5. a jakby było "z ostatnich 5 minut" to byłoby 16L
2. Zasięg nie ma nic wspólnego z resetem. Obliczany jest on na podstawie średniego spalania, ale nie z ostatnich 5 minut, ale na podstawie spalania jakiegoś tam okresu SPRZED 5 minut (nie wiem czy 5- może 10 ale z jakims poslizgiem). Ma to uchronic przed szaleństwami wskazywanego zasięgu prz kazdym ruszaniu spod swiateł.

Swoją drogą kiedyś zjeżdżałem z gór i... licznik zasięgu mi sie skończył :D
Hamowalem silnikiem =spalanie 0l/100 km) i pokazało autonomie 999 km i dalej nie drgnęło- to sie nazywa zamknąć szafę :lol:

A spalanie chwilowe to śmieszny bajer- ale IMHO malo przydatny.
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”