Strona 2 z 2
Re: Thesis 3.0 objawy zużycia konwertera (efekt jazdy po tarce)
: 19 lip 2019, 9:25
autor: kamilkoza88
Swoją drogą jak jeszcze bawiłem się w sprzedaż samochodów, to zanim je sprzedawałem to też robiłem je na tip top

Re: Thesis 3.0 objawy zużycia konwertera (efekt jazdy po tarce)
: 20 lip 2019, 9:27
autor: pietrek125
MICHU pisze: ↑19 lip 2019, 9:16
Fiat regenerował skrzynie i ma na to dokumenty, ale ja raczej będę remontował swoją
Jeśli skrzynia jest po fabrycznej 'regeneracji' to po pierwsze jest to tak naprawdę nowa skrzynia, a po drugie będzie miała na obudowie przynitowaną tabliczkę informujacą iż jest ona 'regenerowana'
Re: Thesis 3.0 objawy zużycia konwertera (efekt jazdy po tarce)
: 20 lip 2019, 10:32
autor: MICHU
pietrek125 pisze: ↑20 lip 2019, 9:27
MICHU pisze: ↑19 lip 2019, 9:16
Fiat regenerował skrzynie i ma na to dokumenty, ale ja raczej będę remontował swoją
Jeśli skrzynia jest po fabrycznej 'regeneracji' to po pierwsze jest to tak naprawdę nowa skrzynia, a po drugie będzie miała na obudowie przynitowaną tabliczkę informujacą iż jest ona 'regenerowana'
Jest dokładnie tak jak piszesz, jest plakietka.
Re: Thesis 3.0 objawy zużycia konwertera (efekt jazdy po tarce)
: 20 lip 2019, 11:59
autor: pietrek125
To jeśli Ty odpuszczasz, to może ja się skuszę? Tylko pytanie czy te 77tyś ma udokumentowane?
Re: Thesis 3.0 objawy zużycia konwertera (efekt jazdy po tarce)
: 20 lip 2019, 12:02
autor: MICHU
Ostatniego słowa nie powiedziałem, czekam na zdjęcia jak się dogadam to może wycieczkę do Budapesztu sobie sprawie, zobaczymy, jak odpuszczę to dam Ci namiar.
Re: Thesis 3.0 objawy zużycia konwertera (efekt jazdy po tarce)
: 20 lip 2019, 12:04
autor: pietrek125
OK.
Re: Thesis 3.0 objawy zużycia konwertera (efekt jazdy po tarce)
: 24 lip 2019, 10:20
autor: MICHU
Doczekałem się wreszcie zdjęć, pewnie musze zaryzykować