Strona 2 z 2

Re: Thesis 3.0v6 problem z poborem prądu na postoju.

: 07 lip 2018, 23:38
autor: kond243
Masz elearn do Thesis? Są schematy elektryczne które ułatwiają znalezienie holika w elektryce.

Re: Thesis 3.0v6 problem z poborem prądu na postoju.

: 07 lip 2018, 23:56
autor: proxima86
Póki co mam tylko instrukcje obsługi...

Re: Thesis 3.0v6 problem z poborem prądu na postoju.

: 08 lip 2018, 0:09
autor: kond243
Pewu

Re: Thesis 3.0v6 problem z poborem prądu na postoju.

: 08 lip 2018, 8:45
autor: pietrek125
Przełącznik czujników parkowania jest podpięty bezpośrednio do centralki parktronika w bagażniku, styk (pin 4 centralki biało-zielony) i diodka (pin 13 centralki żółto-zielony) są spięte do masy (czarny). Jest jeszcze diodka podświetlająca piktogramy zasilana z przełącznika świateł (żółty) spięta również do wspólnej masy z przęłacznikiem i diodką parktronika.

Re: Thesis 3.0v6 problem z poborem prądu na postoju.

: 08 lip 2018, 21:55
autor: proxima86
Zapewniam że parktronik działa idealnie.
Zauważyłem jeszcze że dodatkowo świeci się podświetlenie lewarka zmiany biegów.
Czyli już mamy 3 światełka :-)
Poduszka,parktronik i podświetlenie przełożeń zmiany biegów.
Jeżeli przełącznik jest podpięty bezpośrednio do centralki parktronika to dlaczego nadal świeci kiedy odpinam cała centralkę???

Re: Thesis 3.0v6 problem z poborem prądu na postoju.

: 09 lip 2018, 7:50
autor: pietrek125
Świeci bo gdzieś się zamyka obwód (zwarcie) np. na wiązce parktronika do przełącznika, na przełaczniku ASR/Parktronik, może byc problem od strony podświetlania, przełacznik świateł, wiązka, ja bym zaczął od rozbiórki tunelu środkowego, i np po wypięciu przełącznika ASR/Parktronik, czy zgaśnie podświetlanie lewarka...

Re: Thesis 3.0v6 problem z poborem prądu na postoju.

: 09 lip 2018, 11:39
autor: proxima86
Tunel już rozbierałem,wypialem przełącznik,nadal to samo.
Niestety ale bez rozkręcenia całej tapicerki chyba się nie obejdzie :-(

Re: Thesis 3.0v6 problem z poborem prądu na postoju.

: 24 lip 2018, 8:44
autor: klonikon
Witam, to jest wersja z alarmem czy bez, zmierz na początek ile prądu pobiera w spoczynku po wyłączeniu sie wszystkich układów z włozonymi wszystkimi bezpiecznikami, z ciekawości zmierzyłem u siebie pobiera mi 64mA przy akumulatorze 100Ah. jezeli wyjmiesz wszystkie bezieczniki to jakim cudem jest pobierany prąd z akumulatora? coś mi tu nie gra. powstaje pytanie czy akumulator jest sprawny, tzn jaka ma pojemnośc rzeczywista?