Strona 2 z 2

Re: Kappa 2.0 VIS - linia CAN

: 06 sty 2017, 13:08
autor: Arek175
Panowie. Zdobylem ECU, immo i klucze. Lecz bez anteny. W moim aucie palanty ukradli antene przy stacyjce. Z jakich aut wloskich ta antena bedzie pasowac?

Re: Kappa 2.0 VIS - linia CAN

: 06 sty 2017, 13:10
autor: Maniak
Najdokładniej z kappy

Re: Kappa 2.0 VIS - linia CAN

: 21 sty 2017, 17:40
autor: Arek175
Niebawem odzyskam moją antenę z immo. Kolega volf miał racje. Wykastrowali mi diodę CHECK. Na szczęście z ASR udało się przelutować i sygnalizuje tak jak powinna. W miarę postępów będę wszystko tutaj opisywał.

Re: Kappa 2.0 VIS - linia CAN

: 22 sty 2017, 22:05
autor: dobermannn
ja pi#####e. Ktoś się chyba nieźle tam napracował.

Re: Kappa 2.0 VIS - linia CAN

: 24 sty 2017, 3:57
autor: Arek175
Dlaczego za kazdym razem musze wszystko poprawiac po mechanikach... Jedna powazniejsza naprawa i wiecej szkod niz dobrego. Najczesciej zlecam im wywazanie kol i zakladanie opon, choc i tak z tym wywazaniem czasami im nie wychodzi bo nabijaja 2 ciezarki po jednej stronie felgi jak wyjdzie te 5 gram... Oj... Panowie... Mnie inaczej w szkole uczyli. Po wymianie mailowej z tym "majstrem" od kabli wywnioskowalem ze nie mial pojecia co robi. Nie domknal drzwi, bagaznika, czujnik walu byl uszkodzony czy jakakolwiek inna bzdeta sygnalizowala czerwonym CHECKIEM awarie, to postanowil wyrwac diode.

Re: Kappa 2.0 VIS - linia CAN

: 24 sty 2017, 6:44
autor: dobermannn
Spox. Wielu mechaników nie wie że w kapuście wszystko jest sygnalizowane checkiem. Podobnie miałem kiedyś z regulacją lpg. Gościu przepraszał że nie udało mu się tego skasować pomimo usilnych prób i braku błędów. Dopiero jak mu powiedziałem o co tu chodzi to zrobił wielkie oczy. Stwierdził że wyjątkowy samochód. Check wtedy u mnie sygnalizował otwarte drzwi :lol:

Re: Kappa 2.0 VIS - linia CAN

: 24 sty 2017, 10:43
autor: Borek
A wystarczy czytać to, co podaje wyświetlacz infocenter... ;)
Szczerze mówiąc to wybrałem kapiszona między innymi właśnie dlatego, że ma chyba jeden z najbardziej intuicyjnych (przynajmniej dla mnie) sposobów sygnalizowania usterek i nie tylko. Po prostu świeci się check prosto przed oczami, a wyświetlacz po prawej podaje szczegóły.
W nowszych produktach Fiata jest podobnie, tylko zamiast checka może być inna kontrolka, a szczegóły są na wyświetlaczu w zegarach. Co może pójść źle?

Re: Kappa 2.0 VIS - linia CAN

: 24 sty 2017, 11:37
autor: Arek175
Moze pojsc majster krokiem zlym, ktory cale zycie tylko vagi robil. I nie wie o co chodzi. Siedzi w aucie z otwartymi drzwiami na zaplonie i...? O co chodzi z tym CHECKIEM.... na wyswietlaczu drzwi otwarte, ok to rozumiem, ale check? Jak to tylko od silnika je... kazdy vag tak ma... a wylutuje i zgasnie. Ma nie swiecic i tyle. W koncu auto dziala.
Tak chyba podeszli do mojego auta.

Re: Kappa 2.0 VIS - linia CAN

: 24 sty 2017, 12:41
autor: Rapeek
Niemcy to dopiero namotali! W starszych vag-ach gdy przepali się żarówka stopu bądź uszkodzi się włącznik stopu (co zdarza się bardzo często) miga kontrolka świec żarowych. Ot taka niemiecka logika.

Re: Kappa 2.0 VIS - linia CAN

: 24 sty 2017, 13:49
autor: jasiugm
Dopiero gdy powymieniałem wszystkie spalone żarówki i zgasła kontrolka to zauważyłem, że check świeci przy otwartych dRZwiach :D
W wielkim skrócie "pozdro dla kumatych" :D

Re: Kappa 2.0 VIS - linia CAN

: 05 lut 2017, 9:35
autor: Arek175
Panowie. Sytuacja opanowana, zostalo tylko skladanie wnetrza. W mojej kappie pomogla wymiana ECU, puszki immo no i kluczyki z transponderami. Auto juz ma zabezpieczenie antykradziejowe. Nie mam pojecia co u mnie padlo w tym immo. Antena ok, przewody ok, zolta puszka nie ma jak sie popsuc i ECU tez. No i jeszcze 2 transpondery. Takze zagwozdka.
Z tego calego ambarasu mam tylko taka korzysc ze mam bardzo drogi ECU z wykasowanym immo na czarna godzine.