Strona 2 z 3

Re: Kappa 2.0 20vT - cewki zapłonowe

: 03 cze 2016, 22:54
autor: topcio
Rano zmierzę.
Brązowe obwódki to przebicie.
Jedna czarna była zalewana, jedna biała na ubogo.

Re: Kappa 2.0 20vT - cewki zapłonowe

: 03 cze 2016, 23:58
autor: dawidson
Będę ogromnie wdzięczny.

Re: Kappa 2.0 20vT - cewki zapłonowe

: 04 cze 2016, 2:46
autor: marceli
topcio pisze:Brązowe obwódki to przebicie.
Że tak podpytam czyli co robić???Czego wina???Pytam bo też miałem na świecy/cach takie obwódki jak wykręcałem.

A nie za bardzo wiem od czego zacząć bo wcześniej miałem auta na kablach WN ,było trochę inaczej.

Re: Kappa 2.0 20vT - cewki zapłonowe

: 04 cze 2016, 3:17
autor: dawidson
Zużyta świeca. Ceramiczny izolator ma przebicie.

Re: Kappa 2.0 20vT - cewki zapłonowe

: 04 cze 2016, 3:23
autor: marceli
Niecałe 8 tyś miały a wyjąłem tylko i wyłącznie z całkiem innych powodów i pamiętam że mają lub ma obwódki.Na pewno jedna albo dwie miały.
To co już w kosz? Trochę nie bardzo chyba....

Ooo,przypomniałem sobie,mam zdjęcia: Temat i zdjęcia świec

Czyli jedna miała obwódkę. Wyglądowo zużycia zero.Czyste i nie upalone nic.

Re: Kappa 2.0 20vT - cewki zapłonowe

: 04 cze 2016, 4:29
autor: dawidson
Tak mówi internet. Ale czy zawsze go słuchać?
Poza tym w dzisiejszych czasach jakość takich rzeczy potrafi być tragiczna.

Re: Kappa 2.0 20vT - cewki zapłonowe

: 04 cze 2016, 9:00
autor: dawidson
Kompresja zmierzona - 11,5 do 12 na każdym cylindrze.

Stara cewka na pierwszym cylindrze chyba w kulki jednak leci. Świeca znów zaczyna się okapcać. Na pierwszy cylinder trafiła nowa cewka.
Zdjęcia świec do oceny.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Kappa 2.0 20vT - cewki zapłonowe

: 04 cze 2016, 9:07
autor: tasman3310
Ciśnienie wzorowe ;) A ta świeca rzeczywiście jak by coś nie tegest z cewką.

Re: Kappa 2.0 20vT - cewki zapłonowe

: 04 cze 2016, 13:46
autor: dawidson
Ta na piątym tez jakaś okopcona...

Re: Kappa 2.0 20vT - cewki zapłonowe

: 05 cze 2016, 11:23
autor: topcio
Przepraszam, że dopiero dziś, ale zrobił się ze mnie ostatnio pracoholik ;) .
Miernik na 200 , między 1 a 3 pokazuje 1.5

Re: Kappa 2.0 20vT - cewki zapłonowe

: 05 cze 2016, 14:13
autor: dawidson
No właśnie, u mnie pokazuje 0,6 na używanych. Może więc cewki?

: 05 cze 2016, 14:49
autor: fugazi55
A może lepiej podnieść listwę wtryskową i zobaczyć czy równo psiukają. Niewłaściwa mieszanka mieszanka zależy również dawki paliwa, stanu iskry jak i powietrza. Powietrze jak już wiemy jest OK. Wygląda też na to że problem jest na 1 i 5 cylindrze nailepiej podmienić od sprawnej i sprawdzić czy są zmiany. Pozdrowienia

Wysłane z mojego QUANTUM 4 przy użyciu Tapatalka

Re: Kappa 2.0 20vT - cewki zapłonowe

: 05 cze 2016, 14:52
autor: dawidson
Na pierwszym już siedzi nowa cewka. Drugą zamówiłem bo nie mam od kogo pożyczyć sprawnej. No chyba że w Poznaniu lub Bydgoszczy ktoś użyczy w przyszły weekend.

Re: Kappa 2.0 20vT - cewki zapłonowe

: 05 cze 2016, 19:03
autor: marceli
No a na tej nowej jaką masz tą oporność??

To się mierzy pomiędzy pinem 1 a 3 i świeca wtyknięta?

Ja sprawdziłem na swoich czy mam te obwódki i tak samo jak na poprzednich mam na dwóch świecach,na 1szym i 3cim cylindrze.
Czyli to jakby też cewka miała czasem przebicie tak??

A te świece mam nie długo może jeżdżą z 1500km.

U mnie czasem po zapaleniu chwilę tak jakby trochę nierówno pracowała ale to się zaraz normuje i potem w jeździe już nie ma objawów żadnych, ale fakt na dwóch te obwódki mam.
Wczoraj sprawdziłem na których i dobrze oczyściłem wnętrze cewki tą gumę co siedzi na świecy,tyle mogłem na razie zrobić.
Cewek na podmianę też nie mam.

Re: Kappa 2.0 20vT - cewki zapłonowe

: 06 cze 2016, 7:18
autor: dawidson
marceli pisze:No a na tej nowej jaką masz tą oporność??

To się mierzy pomiędzy pinem 1 a 3 i świeca wtyknięta?

Ja sprawdziłem na swoich czy mam te obwódki i tak samo jak na poprzednich mam na dwóch świecach,na 1szym i 3cim cylindrze.
Czyli to jakby też cewka miała czasem przebicie tak??

A te świece mam nie długo może jeżdżą z 1500km.

U mnie czasem po zapaleniu chwilę tak jakby trochę nierówno pracowała ale to się zaraz normuje i potem w jeździe już nie ma objawów żadnych, ale fakt na dwóch te obwódki mam.
Wczoraj sprawdziłem na których i dobrze oczyściłem wnętrze cewki tą gumę co siedzi na świecy,tyle mogłem na razie zrobić.
Cewek na podmianę też nie mam.
Na razie pomiary wykazały, że nowa cewka NGK pokazuje 0,8.
Nie, cewka wyjęta.