To cudownie, że jest wybór.
Można w ASO, można w Autosklep24.pl, można w Ital Car, można u Argenty.
Szkoda tylko, że wszędzie jest coś nie tak.
A to za drogo, a to za słabe, a to za wysokie.
Ale każdy sobie opcję dobierze.
Ja ze swojego wyboru jest bardzo zadowolony. Jakościowo i designersko również.
Nie za drogo, nie za tanio, nie za wysoko, nie za nisko. Hula już jakiś czas i nie piszczy.
EDIT:
Dobra, a teraz poważnie. Oto Thesis fabrycznie stworzona, nieużywana na polskich drogach.
A oto Thesis kolegi:
Pytanie za browar.
Która wyższa i o ile milimetrów, oraz jeśli jest różnica, to z czego wynika.
Dodam szczerze, że faktycznie, nie ma co piszczeć, choć mogłoby zawsze coś popiszczeć, bo szczególnie, czasami, na tym forum, piszczą fakty, czasem piszcząco niemożliwe.
I na koniec. Niewiarygodnie wysoka Thesis. Musi być jakaś specjalna.
A może my już nie wiemy, jak wysoko osadzona powinna być Thesis, gdyż już dawno nikt nie widział Thesis z zawieszeniem w bardzo dobrym stanie?
Tak czy owak, wysoka Thesis wygląda tak, jak wygląda. Czyli, tradycyjnie, obrzydliwie.