rain pisze:
Ja mam jedną prośbe. Zrób fotorelacje. Z chęcia bym skorzystał z twoich doświadczeń gdy sam będę rozbierał konsole.
kilka zdjęć na prośbę podczas rozkręcania konsoli głównej.
Przepraszam za słabą jakość.
Co do odczepienia listwy z drewnem nie jest to tak straszne jak myślałem, otóż listwa jest aluminiowa na niej jest umieszczona listwa z drewna,
równomierne i delikatne ruchy płaskim śrubokrętem zaczynając od prawej strony ku środkowi odchylają listwę bez najmniejszych problemów jednak jak listwa z prawej str. odchyli się już przy środkowych nawiewach trzeba kontynuować tą czynność od lewej strony co gwarantuje bezpieczne odczepienie listwy bez ryzyka pęknięcia, zatrzaskami listwy są gwintowane śrubki które zatrzaskują się w metalowych spinkach.
Następnie odczepiamy gumę (kieszonkę) pod popielniczką podważając do góry,potem należy wykręcić śrubki mocujące popielniczke, delikatnie wysunąć kieszeń i wyjąć aluminiową ściankę pod popielniczką wtedy swobodnie cała kieszeń popielniczki się wysuwa, odczepiamy kostkę zapalniczki, po czym odkręcamy dwa wkręciki które są umieszczone nieco głębiej na linii wkrętów mocujących popielniczkę, ostatnim krokiem do demontażu panela środkowego są dwa wkręty na górze tuż pod kratkami nawiewów. Panel swobodnie się wysuwa. trzymają go już tylko dwie Kostki po odpięciu wszystko mamy już na dłoni.
Po Demontażu odpinałem po kolei maleńkie kostki i każda z nich mimo minimalnego dostępu została potraktowana preparatem czyszczącym i poprawiającym łączność pinów, wszystko wyglądało wzorowo żadnych wypaleń przepaleń przerwanych ścieżek itp.
Następnie dobrałem się do centralki którą także poczyściłem w środku było trochę białego dziwnego kurzu i minimalnie zaśniedziały styk przy kondensatorku od napięcia z tego co pamiętam było na nim 35V, wyczyściłem podpiąłem jeszcze bez obudowy przekręcam kluczyk i SZOK!!!wszystko śmiga jak ta lala... jednak po kilku kolejnych próbach odpaleniach problem powrócił i wszystko ponownie padło... wyświetlacz nie świeci nawiewów nie ma.
Moim zdaniem to chyba faktycznie wina centralki sterującej silnikiem nawiewów, tym bardziej że na fiatEcuScanie wyświetliło ten błąd związany z sterowaniem dmuchawy.
Jaki wniosek Wy byście wyciągnęli?