Strona 2 z 3

Re: Thema - zawieszenie gwintowane?

: 27 maja 2013, 20:14
autor: Mariusz91
Na co dzień jeżdżę obniżoną i utwardzoną Themą... Auto jest bardzo sztywne i cudownie się prowadzi, mimo że to tylko B4 skręcone z Eibachem -30 nie rozumiem gdzie sens i logika montowania gwintowanego zawieszenia... Chcesz mieć klasyka czy auto na tor? Bo do tego drugiego Thema po prostu się nie nadaje... Klasyk z niej też póki co żaden ale ma szanse za parę lat stać się takim. Jeżeli chcesz się bawić w taki tuning, to sprzedaj ją i kup sobie auto nadające się do tego ;) Jakiegoś Lancera, Imprezę czy inne E30. Chcesz przy szpanować zawieszeniem przed kolegami? Kup Themę wyposażoną w "ASC" Uwierz że na wielu takie coś robi wrażenie, szczególnie kiedy wiedzą że auto jest np tak jak moja z 1990 roku ;)

Takie moje skromne zdanie! :)

Re: Thema - zawieszenie gwintowane?

: 27 maja 2013, 21:59
autor: kornel_95
Ale czy gwintowane zawieszenie to jest tuning ..
Podoba mi się to Bardzo. Fajnie się na tym jeździ jak dla mnie i nie chodzi tu o popisywanie ..
No a poco kupować jakieś e30 czy lancera skoro tego jeździ dużo a lanci nie...
No i nie ma to być auto na tor . A zawieszenie jest taką rzeczą która zawsze można wymienić ..
A samochód nie ma być tuningowany :)
Cromik pisze:Ja dzisiaj te przebrzydłe koła zdjąłem z Themy i zabieram się za obniżenie, żeby to w końcu trzymało się drogi :D :D
No i czekam na efekt końcowy :)

Re: Thema - zawieszenie gwintowane?

: 27 maja 2013, 22:05
autor: Mariusz91
kornel_95 pisze:Ale czy gwintowane zawieszenie to jest tuning ..
A nie? 8-O
Różnice między gwintem, a zwykłym obniżonym i utwardzonym zawieszeniem są raczej nie zauważalne, przynajmniej przy jeżdżeniu po mieście, czy nawet na trasach. No chyba że będziesz się ścigał po torze :) Gwint do Themy to po prostu przerost formy nad treścią. Zainwetsuj w "ASC" <--- to będzie "kozak"

Re: Thema - zawieszenie gwintowane?

: 27 maja 2013, 22:07
autor: kornel_95
Mariusz91 pisze:Na co dzień jeżdżę obniżoną i utwardzoną Themą... Auto jest bardzo sztywne i cudownie się prowadzi, mimo że to tylko B4 skręcone z Eibachem -30 nie rozumiem gdzie sens i logika montowania gwintowanego zawieszenia... Chcesz mieć klasyka czy auto na tor? Bo do tego drugiego Thema po prostu się nie nadaje...
czyli rozumiem że ze swojej zrobiłeś auto na tor i poddałeś je tuningu :D Bo to prawie to samo co gwint

Re: Thema - zawieszenie gwintowane?

: 27 maja 2013, 22:25
autor: Mariusz91
kornel_95 pisze:czyli rozumiem że ze swojej zrobiłeś auto na tor i poddałeś je tuningu :D Bo to prawie to samo co gwint
Owszem poddałem moje auto tuningowi <--- utwardziłem i obniżyłem zawieszenie przez co maszyna w stosunku do serii dużo lepiej się prowadzi, ale też straciła na komforcie. Montowanie gwintu dla mnie mija się z celem ponieważ różnice mogę być odczuwalne chyba jedynie na torze, bo wątpię byś jakiekolwiek zauważył jeżdżąc po mieście czy lecąc jakąś trasę. Sam napisałeś nawet że:
kornel95 pisze:...to prawie to samo co gwint


Jednak nie dalej jak przed wczoraj piszesz że:
kornel_95 pisze:nie nie to nie to samo co gwint :)
Więc chyba już sam nie wiesz czego chcesz :D

Pozdrawiam!

Re: Thema - zawieszenie gwintowane?

: 27 maja 2013, 22:28
autor: kornel_95
Napisałem ze to samo bo tak stwierdziłeś...
A ja chce gwint bo dla mnie to nie jest to samo ...
No i może nie chce mieć tego to co każdy tylko co innego ..
Nie muszę być taki sam jak inni ...
Albo nie sprzedam Lancie KUpie golfaIII 1.9 tdi 90 km samochód w sam raz do tuningu gwint riger tuning nakładki na pedałach i jazda :D

Re: Thema - zawieszenie gwintowane?

: 27 maja 2013, 22:33
autor: Mariusz91
kornel_95 pisze:Napisałem ze to samo bo tak stwierdziłeś...
Nie stwierdziłem że to jest to samo, tylko że różnice są nie zauważalne, i uważam że stosunek zainwestowanej kwoty do osiągniętych efektów jest po prostu marny... ;)
kornel_95 pisze:No i może nie chce mieć tego to co każdy tylko co innego ..
Skoro kupiłeś Themę to jestem święcie przekonany że tak jest, a to że będziesz miał takie samo zawieszenie jak np. moja Thema to nie jest raczej chyba nic złego... Wiesz przednie lampy też masz takie same i myślę że "parę" innych elementów jest "podobnych" :roll:
kornel_95 pisze:Albo nie sprzedam Lancie KUpie golfaIII 1.9 tdi 90 km samochód w sam raz do tuningu gwint riger tuning nakładki na pedałach i jazda
Na pewno było by łatwiej i taniej :D ale obaj dobrze wiemy że coż to za przyjemność jeździć nawet posadzonym golfem III ;)

Mimo wszystko z całego serca życzę Ci byś zamontował sobie takie zawieszenie, w końcu marzenia są po to żeby je spełniać ;)

Re: Thema - zawieszenie gwintowane?

: 27 maja 2013, 22:42
autor: kornel_95
NO i teraz sie z tym zgadzam :)
Bo jeżeli nie będzie możliwości kupienia czy zrobienia gwintu to pewnie posadzę ja na takim zawieszeniu jak twoje :D
A jakie to są koszty na 4 amorki ??:)

Re: Thema - zawieszenie gwintowane?

: 27 maja 2013, 22:48
autor: Mariusz91
Komplet sprężyn Einbacha kupiłem bardzo okazyjnie więc ciężko to kalkulować. Bilsteiny B4 po około 350 za sztukę z tym że jest już problem z dostępnością nowych a w używane nie ma się sensu pakować. U siebie dałem od razu wszędzie nowe poduszki i komplety odbojów. Tak więc 4 kolumny McPhersona wyszły by około 2000zł :)

Re: Thema - zawieszenie gwintowane?

: 27 maja 2013, 22:57
autor: kornel_95
Będziemy myśleć :)
kupić można jeszcze :link:

Re: Thema - zawieszenie gwintowane?

: 27 maja 2013, 22:58
autor: Mariusz91
Nie liczę oczywiście roboty którą wykonuję sam ;)

Re: Thema - zawieszenie gwintowane?

: 27 maja 2013, 23:19
autor: kornel_95
tu znalazłem ciekawa stronę duzo czesci do themy :) :link:

Re: Thema - zawieszenie gwintowane?

: 28 maja 2013, 23:04
autor: Cromik
jak się nie nadaje na tor, jak się nadaje :D
Obrazek

Odp: Thema - zawieszenie gwintowane?

: 28 maja 2013, 23:47
autor: dawidson
kornel_95 pisze:dla mnie gwint ma dużą przewagę ze można regulować wysokość :)
NO i nie raz chce jechać nisko a raz wyżej :D
I za każdym razem wyjmować zawieszenie...

"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com

Odp: Thema - zawieszenie gwintowane?

: 28 maja 2013, 23:48
autor: dawidson
Mariusz91 pisze:Komplet sprężyn Einbacha kupiłem bardzo okazyjnie więc ciężko to kalkulować. Bilsteiny B4 po około 350 za sztukę z tym że jest już problem z dostępnością nowych a w używane nie ma się sensu pakować. U siebie dałem od razu wszędzie nowe poduszki i komplety odbojów. Tak więc 4 kolumny McPhersona wyszły by około 2000zł :)
B4 to zamiennik dla serii. Wychodzi drogo i bez rewelacji. Polecam B6 a jeszcze lepiej B8.

"... I guess it's just the way I'm wired."
www.delta-HF.com