Re: Lybra 2.4 JTD SW - podgrzewane fotele
: 24 sie 2012, 20:31
Oj Panie zajacyoo: my już z diagnozą jesteśmy przy mierzeniu oporu samej maty
Jeśli światełko na panelu ogrzewania świeci po włączeniu przycisku tzn. że jest napięcie na wyłączniku podgrzewania fotela. Dodatkowo, jeśli działa regulacja odcinka lędźwiowego kierowcy to przekaźnik i połączenie na panelu z bezpiecznikami jest ok. Faktycznie można sprawdzić styki samego wyłącznika, czy nie są zaśniedziałe. Ale wspomniana kontrolka jest zasilana przez ten wyłącznik więc połączenie elektryczne jest ok.
Stąd wniosek: przerwa w obwodzie maty, lub uszkodzony sam termostat, który zapobiega przypiekaniu się pośladków
Całe moje rozumowanie oparte zostało na tym co jest na schemacie.
W praktyce nie wiem jak jest z naprawą maty i termostatu, ponieważ takowego osprzętu nie posiadam. Dziwne jest dla mnie, że na schemacie pokazane jest jakby w samym wyłączniku był termostat i grzałki. Tego nie rozumiem. Może ktoś ma zdjęcie, jak faktycznie ogrzewanie wygląda. Może wystarczy zmienić przełącznik, bo jak wiadomo lubi się on przepalać.

Jeśli światełko na panelu ogrzewania świeci po włączeniu przycisku tzn. że jest napięcie na wyłączniku podgrzewania fotela. Dodatkowo, jeśli działa regulacja odcinka lędźwiowego kierowcy to przekaźnik i połączenie na panelu z bezpiecznikami jest ok. Faktycznie można sprawdzić styki samego wyłącznika, czy nie są zaśniedziałe. Ale wspomniana kontrolka jest zasilana przez ten wyłącznik więc połączenie elektryczne jest ok.
Stąd wniosek: przerwa w obwodzie maty, lub uszkodzony sam termostat, który zapobiega przypiekaniu się pośladków

W praktyce nie wiem jak jest z naprawą maty i termostatu, ponieważ takowego osprzętu nie posiadam. Dziwne jest dla mnie, że na schemacie pokazane jest jakby w samym wyłączniku był termostat i grzałki. Tego nie rozumiem. Może ktoś ma zdjęcie, jak faktycznie ogrzewanie wygląda. Może wystarczy zmienić przełącznik, bo jak wiadomo lubi się on przepalać.