Strona 2 z 2
Re: Początek drogi - zakup Themy
: 20 lip 2011, 21:27
autor: Duch-Dziadka
Ja też miałem Theme...godne to i zacne autko...
Wybieraj 2.0 Turbo...przy 3.0 nie ma dostępnych napinaczy. Jeśli łożysko słabe to dużo przeróbek.
Boruch ma ładne Turbo, ale silnik wymaga remontu...
Jak pięknie gadają te silniki w Lanciach...
Re: Początek drogi - zakup Themy
: 21 lip 2011, 0:45
autor: Mariusz91
Duch-Dziadka pisze:
Jak pięknie gadają te silniki w Lanciach...
To prawda, nie ważne czy to 2.0 16V, 16VT, 3.0, czy zwykłe 8v. Każdy brzmi naprawdę genialnie. Jeśli o dwulitrówki chodzi to nie słyszałem jeszcze lepszego dźwięku rzędowej czwórki... to by wyjaśniało dlaczego w Themie jest takie kiepskie audio
Jeśli o ceny Them chodzi to nie spodziewaj się cudów za 2500. Nikt zadbanej, dobrej Themy za takie pieniądze nie odda
Ps. Moje 147KM daje naprawdę dużo możliwości więc nie przesadzajmy że to mało w aucie które wazy 1250kg
Re: Początek drogi - zakup Themy
: 21 lip 2011, 1:57
autor: MarcoS.
Ja wcale nie szukam ideału wystarczy że blacha zdrowa i jakoś się toczy resztę można zrobić. Tylko w Polsce nie ma w tej chwili praktycznie wyboru.
Re: Początek drogi - zakup Themy
: 21 lip 2011, 9:02
autor: Duch-Dziadka
Pod tym linkiem kolega z forum sprzedaje autko. Ładna Themcia tylko silnik umarł na amen.
Jesli masz minimum smykałki do takich napraw to sam możesz sobie to cudo naprawić i będziesz miał furkę jak ta lala...
Re: Początek drogi - zakup Themy
: 21 lip 2011, 13:22
autor: Przemek
A ja mam cały silnik do Themy, niedrogo...
Re: Początek drogi - zakup Themy
: 21 lip 2011, 17:49
autor: Lukasz_TG
Tak napisałem ponieważ mam porównanie, różnica w dynamice jest kolosalna. Niby to tylko 30 km różnicy, ale turbo robi swoje.
Re: Początek drogi - zakup Themy
: 22 lip 2011, 0:05
autor: Mariusz91
A niby tylko dwie sekundy różnicy na przyśpieszeniu
Re: Początek drogi - zakup Themy
: 22 lip 2011, 10:34
autor: vanisch
Mariusz91 pisze:Duch-Dziadka pisze:
Jak pięknie gadają te silniki w Lanciach...
To prawda, nie ważne czy to 2.0 16V, 16VT, 3.0, czy zwykłe 8v. Każdy brzmi naprawdę genialnie. Jeśli o dwulitrówki chodzi to nie słyszałem jeszcze lepszego dźwięku rzędowej czwórki... to by wyjaśniało dlaczego w Themie jest takie kiepskie audio
Jeśli o ceny Them chodzi to nie spodziewaj się cudów za 2500. Nikt zadbanej, dobrej Themy za takie pieniądze nie odda
Ps. Moje 147KM daje naprawdę dużo możliwości więc nie przesadzajmy że to mało w aucie które wazy 1250kg
147km? jaka to wersja? bez vis mają przecież 139 czy 141 a z visem 155...
Re: Początek drogi - zakup Themy
: 22 lip 2011, 11:31
autor: Mariusz91
Wolnossące 16v bez V.I.S. w Themie ma w zależności od wersji (z katalizatorem lub bez) 141KM i 147KM. Wersja z V.I.S. z kolei ma 155KM i bardzo fajny wykres momentu obrotowego. 2.0 16v dysponujące mocą 139KM przy 6000 obrotów znajduje się w Delcie II. W Themie silnik o takiej mocy nigdy nie występował.
Re: Początek drogi - zakup Themy
: 22 lip 2011, 13:55
autor: mac1us
Z tym, że nie wiem jak Thema, bo Delta ma do dupy moment tzn. maksymalny moment ma przy 4500, a zaczyna jakoś jechać od 3000 z samego dołu jest cholernym mułem. Trochę dziwne, ale przy turbie moment i moc jest niżej.
Re: Początek drogi - zakup Themy
: 23 lip 2011, 0:43
autor: Mariusz91
Thema bez V.I.S. ma moment przy 4000 i zachowuje się mniej więcej tak samo. Od 3500, zaczyna ładnie ciągnąc. Dół w tym silniku nie istnieje, ale prawde powiedziawszy i tak używając pełnej mocy silnika przy zmianie biegu nie schodzisz poniżej 4000 więc w niczym to nie przeszkadza
Ma to też inną zaletę, mianowicie uprawiająć ECO-Driving, auto delikatnie przyspiesza a i przy dobrym kierowniku, zmiana biegu jest mało wyczuwalna, czyli tak jak to przystało na limuzyne