Re: Lybra 2,4 jtd - kontrolka ESP - problem z czujnikiem
: 08 lip 2011, 10:53
To ja jeszcze może zapytam o jedną rzecz. Czy wie ktoś może, lub wie gdzie zapytać żeby uzyskać odpowiedź, czy te przełączniki bardzo się różnią między sobą? Chodzi mi o ten przełącznik zespolony. Jak widziałem w eperze to tam jest z 8 pasujących do mojego modelu. Patrząc na moje wyposażenie to można ograniczyć te 8 pasujących (8 róznych modeli w zależności od kombinacji wyposażenia - czujnik deszczu, cruise control, VDC) do dokładnie 1 - oczywiście najdroższego 
[VDC - vehicle dynamic control - to inaczej ESP w grupie Fiata (informacja znaleziona na forum)]
Z tego co wiem cruise control można dołozyć samemu więc centralka bez tego w zestawie jest w stanie obsługiwać wersję z cruise control.
Czy to samo się tyczy VDC? Czy przełącznik zespolony bez VDC (ESP) obsłuży układ ESP? Czy ten przełącznik z VDC wyposażony jest dodatkowo właśnie w ten czujnik kąta skrętu?
Potrzebuję tej wiedzy żeby poszukać używanego przełącznika a niestety numery fabryczne części są niemożliwe do odszukania na samej części a sprzedający nie mają do końca wiedzy co sprzedają...
Optymistyczny wariant tej całej sprawy jest taki, te rzekome błędy czujnika kąta skrętu i kalibracji mogą być wynikiem wypięcia akumulatora i podpięciu examinera zaraz po tej czynności a przyczyna braku łączności z czujnikiem przyspieszenia nie została znaleziona przez 'speca' w serwisie.
Dziś po południu postaram się jeszcze raz wpiąć do komputera i sprawdzić błędy - jeśli błąd przełącznika i kalibracji nie będzie występować to chyba trzeba będzie powiedzieć bez ogródek - oszukali mnie w serwisie

[VDC - vehicle dynamic control - to inaczej ESP w grupie Fiata (informacja znaleziona na forum)]
Z tego co wiem cruise control można dołozyć samemu więc centralka bez tego w zestawie jest w stanie obsługiwać wersję z cruise control.
Czy to samo się tyczy VDC? Czy przełącznik zespolony bez VDC (ESP) obsłuży układ ESP? Czy ten przełącznik z VDC wyposażony jest dodatkowo właśnie w ten czujnik kąta skrętu?
Potrzebuję tej wiedzy żeby poszukać używanego przełącznika a niestety numery fabryczne części są niemożliwe do odszukania na samej części a sprzedający nie mają do końca wiedzy co sprzedają...
Optymistyczny wariant tej całej sprawy jest taki, te rzekome błędy czujnika kąta skrętu i kalibracji mogą być wynikiem wypięcia akumulatora i podpięciu examinera zaraz po tej czynności a przyczyna braku łączności z czujnikiem przyspieszenia nie została znaleziona przez 'speca' w serwisie.
Dziś po południu postaram się jeszcze raz wpiąć do komputera i sprawdzić błędy - jeśli błąd przełącznika i kalibracji nie będzie występować to chyba trzeba będzie powiedzieć bez ogródek - oszukali mnie w serwisie
