Strona 2 z 9

Re: LANCIA THESIS 2011

: 13 paź 2010, 21:45
autor: Alan
kupa straszna

Re: LANCIA THESIS 2011

: 13 paź 2010, 22:01
autor: broker
Jeszcze jedna uwaga, Fiat zawsze podawał, że Lancie i Chrysler będą się różniły stylistycznie mimo technicznego pokrewieństwa.
Jak ewentualnie będzie w tym wypadku nie wiemy, bo:
- po pierwsze w ogóle nie wiemy czy obecny Chrysler 200 pojawi się jako Lancia
- po drugie Chrysler 200 to de facto tylko facelifting Sebringa, tak na przeczekanie do nowego modelu

Re: LANCIA THESIS 2011

: 13 paź 2010, 22:16
autor: broker
jeszcze jeden artykuł o Chrysler 200

:link:

Re: LANCIA THESIS 2011

: 13 paź 2010, 22:22
autor: Polej
tylko, że klasa Sebringa, to nie klasa Thesisa chyba..

Re: Lancia Thesis 2011

: 13 paź 2010, 22:23
autor: Tomkom
Lancia nigdy nie była popularna w USA, ten lud ma kompletnie wypaczony gust i od samochodu oczekuje tylko klimy, automatu, obszernego fotela i olbrzymiego bagażnika. Wysublimowane detale są na tamtym rynku co najmniej niepożądane. Tam liczy się kicz rodem z Krupiówek i mam nadzieje, że lancia nigdy nie zniży się do takiego poziomu.

Re: LANCIA THESIS 2011

: 13 paź 2010, 22:30
autor: broker
Polej pisze:tylko, że klasa Sebringa, to nie klasa Thesisa chyba..

też mi sie wydaje, że raczej Lybry czyli klasy D.
Thesis to już prędzej Chrysler 300, klasa E.

Re: LANCIA THESIS 2011

: 13 paź 2010, 22:35
autor: broker
Tomkom pisze:Lancia nigdy nie była popularna w USA, ten lud ma kompletnie wypaczony gust i od samochodu oczekuje tylko klimy, automatu, obszernego fotela i olbrzymiego bagażnika. Wysublimowane detale są na tamtym rynku co najmniej niepożądane. Tam liczy się kicz rodem z Krupiówek i mam nadzieje, że lancia nigdy nie zniży się do takiego poziomu.

Przeczytaj jeszcze raz artykuły o nowym Chrysler 200, położono nacisk właśnie na detale.
Mam nadzieję, że Fiatowi uda się mocniej rozkręcić Chrysler'a na rynku amerykańskim i podnieść prestiż tej marki.

Nowy pojazd będzie oferował lepszą jakość wewnątrz i na zewnątrz, a także wiele innowacyjnych technologii i bogate wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa. Grupą docelową mają się więc stać osoby, które cenią styl, wygodę i prestiż. Dlatego też inżynierowie duża wagę przyłożyli do wyglądu zewnętrznego, co ma być głównym atutem tego modelu w bardzo konkurencyjnym segmencie średniej wielkości sedanów.

W rzeczywistości jednak wprawne oko zauważy, że koncepcja nadwozia w rzeczywistości jest zaczerpnięta z modelu Sebring i zdaniem niektórych ludzi z branży, jest to jedynie facelifting. Zmianie uległ wygląd przedniej i tylnej części, pojawiła się nowa atrapa chłodnicy ze skrzydlatym logiem Chryslera oraz tylna pokrywa bagażnika i światła.

Nie zabraknie również nowych jednostek napędowych, a wśród nich 2,4 litrowy silnik benzynowy współpracujący z automatyczną skrzynią biegów. Drugą jednostką będzie silnik V6 o pojemności 3,6 litra. W tej wersji w standardzie będzie dostępnych wiele elementów tuningowych, które mają poprawić geometrię zawieszenia, oraz wyeliminować hałas i wibracje.

Na rynku amerykańskim auto pojawić się ma pod koniec roku, a do Europy zawita w 2011 roku. Produkcja odbywać się będzie w zakładach położonych w Sterling Heights, w stanie Michigan.

Re: LANCIA THESIS 2011

: 14 paź 2010, 12:18
autor: Art92
Co do stylizacji to wiadomo ze Lancia bedzie miała inna stylistyke dopasowaną do gust Europejczykow, wazniejsza informacja jest to ze bedzie uklad translaxe.

Re: Lancia Thesis 2011

: 15 paź 2010, 12:13
autor: broker
w końcu trochę konkretów, choć finalnej decyzji nie ma.


New Chrysler 200 May be Rebadged as a Lancia in Europe

The main problem is the cost and the fact that the 200 would be sold for less than three years in the European market since the Fiat Group is planning to replace the car with all-new model for both Chrysler and Lancia brands in late 2013. The relatively short sale timeframe would make it difficult for the company to recover the investment.

On that note, industry sources state that the Fiat Group will have to spend around ?50 million ($70 million) to modify the 200 for Europe. This number is said to include adapting the car for diesel engine(s) as well as redesigning certain parts such as bumpers and lights.

If the Fiat Group makes a business case for the Lancia-badged 200, expect to see the car arriving in the market in the second-half of 2011.

:link:


Obrazek


Obrazek

Re: Lancia Thesis 2011

: 15 paź 2010, 12:24
autor: Pingvin
Jak to niektórzy mówią - "dupy nie urywa". Aktualny (jeszcze) model jest znacznie ładniejszy.

Re: Lancia Thesis 2011

: 15 paź 2010, 12:52
autor: broker
Pingvin pisze:Jak to niektórzy mówią - "dupy nie urywa". Aktualny (jeszcze) model jest znacznie ładniejszy.

ale Thesis czy Lybra ? ;)
bo w sumie 200-tka chyba miałaby konkurować w segmencie D a nie E.

proponuje zmiane tytulu watku na Chrysler 200 - Lancia ?

Re: Chrysler 200/Lancia ???

: 15 paź 2010, 13:07
autor: Pingvin
Pisałem bardziej z zamysłem o Thesis. Niemniej jednak jeśli miałoby to dotyczyć Lybry, to w sumie mam takie samo zdanie :P

Re: Chrysler 200/Lancia ???

: 18 lis 2010, 4:02
autor: broker
Chrysler 200 w pełnej krasie [wideo]

:link:

Re: Chrysler 200/Lancia ???

: 18 lis 2010, 7:58
autor: NIKI
Równie dobrze może tak być jak było z Lybrą i 156, stylistycznie auta różniły się praktycznie wszystkim. W tym samochodzie silniki będą w europie na pewno Fiatowskie zawieszenie też.
Obrazek

Re: Chrysler 200/Lancia ???

: 18 lis 2010, 13:42
autor: Mado
Może taka "Lancia" uratuje tą markę przed upadkiem. A co do samego auta to moim zdaniem jest całkiem przyzwoicie, może przód trochę mało wyrazisty, ale z tyłu jest już naprawdę fajnie, no i ładny dźwięk silnika. Wnętrze również robi dobre wrażenie. Myślę, że Włosi mogą z tego zrobić godną następczynię Lybry :)