Strona 2 z 2
Re: Lybra - błąd P0191 i kilka innych wątpliwości
: 22 mar 2011, 20:51
autor: szatan
kilka przydatntch tematów
klik
klik
Re: Lybra - błąd P0191 i kilka innych wątpliwości
: 22 mar 2011, 22:33
autor: elk29
Szatan dzięki Ci za linki. Co prawda tematy z czujnikami i regulatorem już przerabiałem (i to nie jest to) ale faktycznie możliwe że mogę mieć zasyfione wtryski. Zgadzałoby się z tym co pisał kolega o nicku "Lybra SW". Dziś wstępnie sprawdzałem przewody paliwowe. Pójdę w tym kierunku i najpierw chemicznie przeczyszczę cały układ paliwowy. Jeśli nie pomoże to najwyżej powtórzy się ewentualnie czyszczenie i skontroluje się detalicznie całość na odpowiednim serwisie. W najgorszym wypadku będę musiał powymieniać trochę sprzętu
Dzięki i pozdrawiam.
Re: Lybra - błąd P0191 i kilka innych wątpliwości
: 22 mar 2011, 23:05
autor: zbyszek55
Witam
Podobnie jak szanowni przedmówcy zacząłem stosować interfejs i mam pytanie;
Gdzie można otrzymać wzorcowe wartości parametrów danych ,aby porównać z
otrzymanymi z interfejsu / tak jak wyniki z laboratorium/
Pozdrowienia
Zbyszek55 z Bydgoszczy
Lancia Lybra sw 2,4 jtd
Re: Lybra - błąd P0191 i kilka innych wątpliwości
: 14 cze 2011, 13:25
autor: zrobek
udało się rozwiązać problem?
Re: Lybra - błąd P0191 i kilka innych wątpliwości
: 25 lip 2012, 22:44
autor: bronx
i ja zawitałem do klubu posiadaczy bledu P0191. Fuel Rair Pressure
Podczas wyprzedzania, redukcja z 4 na 3 i gaz w podłogę silnik się wyłączył i zgłosił P0191.
Czyszczenie zaworka regulatora ciśnienia pomogło.
Dostać się do niego katorga....
czas demontażu 1,5h.
Czas montażu 1h
Czas czyszczenie 10min
Zaworek znajduje sie tu : (zdjęcie zapożyczone z naszego forum)
zaworek.JPG
A tu stronka o regulatorze, trzeba wyczyścić to sitko w ropie i wydmuchać kompresorem, nie używamy
żadnej szczoteczki itp wynalazków.
http://www.commonrailforum.pl/zawor-wys ... t1445.html
Widziałem nowe zaworki na aledrogo po ok 350zl.
Re: Lybra - błąd P0191 i kilka innych wątpliwości
: 30 sty 2014, 15:19
autor: ajc333
Może trochę dorzucę w temacie, bo ten błąd przerabialiśmy w Stilo 1,9 JTD. Objawy takie jak wyżej: błąd, brak reakcji na pedał gazu, zjechanie na pobocze, wyłączenie silnika, odpalenie i jazda. Na początku przeczyściliśmy zawory przeładowania, Egr (przy okazji zaślepka) i wszystko co się wiązało z tym błędem. Overboosta przeniosłem na górę, bo w stilo jeździł przy podwoziu. Przez rok było ok, a któregoś dnia zaczęły się problemy z odpalaniem. Znowu wszystko do czyszczenia, ale problem był nadal. Finalnie skończyło się na wymianie pompy paliwa, która była krótko mówiąc zardzewiała w środku. Niestety takie mamy g...ne paliwo. Za regenerowaną chcieli 2 tys., znaleźliśmy z młodego rozbitka za 350 zł. Po zamontowaniu jak ręką odjął.