Re: Kappa 3.0V6 - chyba cofany licznik
: 21 lip 2010, 8:16
Dokladnie...wystarczy 120kg zywej masy w jeansach:)
Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia
https://forum.lanciapolska.org/
Wygląda na to, że z kierownicy jest zdjęta skóra (bo spodziewam się, że w 3,0 to była na bank).goozic pisze:to jaki w końcu werdykt cofany licznik czy nie? właściciel twierdzi że silnik pracuje jak nowy i ma 14atm ciśnienia na cylindrach i jeszcze auto ma oryginalny wydech!!!to by potwierdzało przebieg wygląd kierownicy też...
W Kappie infocenter nie pokazuje problemów z zawieszeniemgoozic pisze:no właśnie infocenter pokazuje że jest problem z zawieszeniem, a właściciel twierdzi że po wymianie amortyzatorów się taki komunikat pojawił i trzeba jechać na komputer żeby skasować błąd. czy to możliwe?jak działa infocenter? czy jeśli wszystko było by w porządku to nie powinien sam po jakimś czasie skasować błędu?
Jeśli jest to wersja z elektrycznymi amortyzatorami to infocenter może mieć opcje wskazywania awarii ale tego typu rzeczy po naprawie samoczynnie usuwają błąd a zapisują go w pamięci i ta pamięć można wykasować przez komputer.wujekp pisze:W Kappie infocenter nie pokazuje problemów z zawieszeniemgoozic pisze:no właśnie infocenter pokazuje że jest problem z zawieszeniem, a właściciel twierdzi że po wymianie amortyzatorów się taki komunikat pojawił i trzeba jechać na komputer żeby skasować błąd. czy to możliwe?jak działa infocenter? czy jeśli wszystko było by w porządku to nie powinien sam po jakimś czasie skasować błędu?
pokazuje pokazuje a dokładnie SUSPENSION SYSTEM FAILUREwujekp pisze:
W Kappie infocenter nie pokazuje problemów z zawieszeniem
Czyli jest tak jak pisałem a amorki sągoozic pisze:pokazuje pokazuje a dokładnie SUSPENSION SYSTEM FAILUREwujekp pisze:
W Kappie infocenter nie pokazuje problemów z zawieszeniem
czyli możliwe że ktoś wsadził nie odpowiednie amory i infocenter nie ma "władzy" nad nimi tak?
argenta67 pisze:Czyli jest tak jak pisałem a amorki sągoozic pisze:pokazuje pokazuje a dokładnie SUSPENSION SYSTEM FAILUREwujekp pisze:
W Kappie infocenter nie pokazuje problemów z zawieszeniem
czyli możliwe że ktoś wsadził nie odpowiednie amory i infocenter nie ma "władzy" nad nimi tak?np chociaż jeden.
To nie nauka, nie masz co się dziwić, ja robię przy nich od X czasu a z tymi amorkami może ze trzy sztuki widziałem ale wszystkie byływujekp pisze:argenta67 pisze:Czyli jest tak jak pisałem a amorki sągoozic pisze:pokazuje pokazuje a dokładnie SUSPENSION SYSTEM FAILUREwujekp pisze:
W Kappie infocenter nie pokazuje problemów z zawieszeniem
czyli możliwe że ktoś wsadził nie odpowiednie amory i infocenter nie ma "władzy" nad nimi tak?np chociaż jeden.
![]()
Człowiek się uczy całe życie ...
Wyglądają prawie tak samo ale prawie to wielka różnicagoozic pisze:jak te amorki elektryczne wyglądają i działają bo na allegro nie znalazłem
tylko wszystko było w porządku dopóki nie zostały wymienione stare amory na nowe. po tej wymianie cały czas świeci się komunikat SUSPENSION SYSTEM FAILURE. czy jest możliwość wsadzenia zwykłych amorów w miejsce tych elektrycznych? bo zastanawiam się czy po prostu w gość nie wpadł na pomysł oszczędzenia na amorach i wsadził nieelektryczne... w którym miejscu znajduje się ten przycisk AUTO/SPORT?szarkiz pisze:SUSPENSION SYSTEM FAILURE
Jak widać wystąpienie tego info niekoniecznie musi zwiastować uwalone amory.
pozdr.
Przemek.