Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out
Moderator: giekso
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out
Tomek, już pozamiatane. Co z tego wyjdzie niedługo zobaczymy.
Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out
Nie zgodzę się. To dotyczyć będzie większości miast z dealerami marki Lancia. Wyjątkiem będą tu jedynie województwa opolskie, lubelskie, świętokrzyskie, lubuskie. Zasadniczo sprawa rozchodzi się o stolice województw - we wskazanych imiennie nie ma dublowania się salonów Chrysler oraz Lancia lub nie ma ich wcale w zakresie obu marek (tak jak w woj. opolskim, serio!). Tymczasem w takiej Bydgoszczy czy w Rzeszowie zdublują się i pojawia się pytanie czy oba dadzą radę równolegle istnieć.tomek pisze:Dealerow Lancii w calej polsce jest baaaardzo malo. Jedynie w Warszawie czy w innych duzych miastach moga miec miejsce takie sytuacje jak opisales.
Jakość powinna być poprawiona w stosunku do wymogów amerykańskich, design też. Pewnie zawieszenie też będzie bardziej pod EU niż pod USA. Niezaprzeczalnym atutem mariażu może być ponowne pojawienie się tylnonapędowej limuzyny i dużych pojemności skokowych w silnikach.Tomzik pisze:Nie pachnie mi to wszystko za ładnie..
Nie chcę żadnych badziewnych Chryslerów.. Jedynie ten 3,6 V6 nadałby się do następcy Thesis, choć na pewno lepszy byłby "ugrzeczniony" V8 4,2 z Quattroporte..
Żadnej Ahmeryki, to na dobre nie wyjdzie..
2x Kappa LS 2.0 20v '95 & '98 + Thema 2.0 ie 8v '89 + Punto Evo 1.4 MyLife '11
tel. 501-122-517
tel. 501-122-517
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5396
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out
Może, ale nie musi. A to niestety jedyne atuty, jakie ma motoryzacja made in USA..
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out
Czytałem że silniki 2.4 i 3.6 będą też w wersji turbo, tylko niewiem czy w Lancii. Generalnie bardziej mi to odpowiada jak 5.7 czy 6.1.
Co z tego że duża moc skoro w górnym zakresie obrotów i do tego pali to jak T34. Liczy się moment obrotowy, przy jak najniższych obrotach.
Chyba powinienem kupić Diesla .
Co z tego że duża moc skoro w górnym zakresie obrotów i do tego pali to jak T34. Liczy się moment obrotowy, przy jak najniższych obrotach.
Chyba powinienem kupić Diesla .
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5396
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out
To niewiele da, dopiero jak kupisz turbodiesla będzie jak chcesz. Ale i turbobenzyniak tak potrafi
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out
FIAT + Chrysler = LANCIA
1. Nowe pojazdy które powstaną po przeprowadzeniu konsolidacji będą w Europie kontynentalnej nosiły nazwę Lancia. W Ameryce i na Wyspach Brytyjskich modele będą oferowane jako Chrysler.
2. Nie będzie ujednolicenia stylistycznego sugerującego iż ten sam samochód ma podobać się Amerykanom i Europejczykom. Pojazdy produkowane będą z myślą o danym rynku i wymaganiach odbiorcy.
3. Potencjał technologiczny i specjalizacja obu koncernów spowoduje, że w Aliansie wykorzystane będą ze strony Fiata technologie Common rail , Multiair oraz budowa małych i średnich pojazdów, a ze strony Chryslera budowa dużych limuzyn, wersji Van, SUV i Pick up, jak również silników sześcio i ośmiocylindrowych, oraz hybryd.
4. Zostaną też całkowicie zmienione materiały tapicerskie i wykończenie wnętrz samochodów amerykańskich, tak aby odpowiadały wymaganiom i gustom Europejczyków.
5. Ścisła współpraca produkcyjna zacznie się w roku 2011, a plany zakładają, że do roku 2014 powstanie 34 nowych modeli, a 17 przejdzie gruntowne modernizacje.
Interesująca była też odpowiedź na pytanie jednego z dziennikarzy: - Czy Fiat ma plan B, gdyby zakładany projekt się nie powiódł? Dyrektor Masalski odpowiedział wówczas: - Pytany kilka lat temu o plan B odnośnie przyszłości rozwoju modelowego firmy Fiat, pan Marchionne odpowiedział, że plan B nie istnieje. Okazało się, że faktycznie był zbędny. Teraz plan B również będzie zbędny.
Zważywszy, że podobną sytuację mieliśmy z przejęciem przez Chevroleta koreańskiego Daewoo, co zakończyło się sukcesem, można przypuszczać, że Alians Chryslera z Fiatem ma większe szanse powodzenia niż z niemieckim Daimlerem.
1. Nowe pojazdy które powstaną po przeprowadzeniu konsolidacji będą w Europie kontynentalnej nosiły nazwę Lancia. W Ameryce i na Wyspach Brytyjskich modele będą oferowane jako Chrysler.
2. Nie będzie ujednolicenia stylistycznego sugerującego iż ten sam samochód ma podobać się Amerykanom i Europejczykom. Pojazdy produkowane będą z myślą o danym rynku i wymaganiach odbiorcy.
3. Potencjał technologiczny i specjalizacja obu koncernów spowoduje, że w Aliansie wykorzystane będą ze strony Fiata technologie Common rail , Multiair oraz budowa małych i średnich pojazdów, a ze strony Chryslera budowa dużych limuzyn, wersji Van, SUV i Pick up, jak również silników sześcio i ośmiocylindrowych, oraz hybryd.
4. Zostaną też całkowicie zmienione materiały tapicerskie i wykończenie wnętrz samochodów amerykańskich, tak aby odpowiadały wymaganiom i gustom Europejczyków.
5. Ścisła współpraca produkcyjna zacznie się w roku 2011, a plany zakładają, że do roku 2014 powstanie 34 nowych modeli, a 17 przejdzie gruntowne modernizacje.
Interesująca była też odpowiedź na pytanie jednego z dziennikarzy: - Czy Fiat ma plan B, gdyby zakładany projekt się nie powiódł? Dyrektor Masalski odpowiedział wówczas: - Pytany kilka lat temu o plan B odnośnie przyszłości rozwoju modelowego firmy Fiat, pan Marchionne odpowiedział, że plan B nie istnieje. Okazało się, że faktycznie był zbędny. Teraz plan B również będzie zbędny.
Zważywszy, że podobną sytuację mieliśmy z przejęciem przez Chevroleta koreańskiego Daewoo, co zakończyło się sukcesem, można przypuszczać, że Alians Chryslera z Fiatem ma większe szanse powodzenia niż z niemieckim Daimlerem.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out
Po lekturze materiału nie bardzo wiadomo, czym niby miałaby Lancia oczarować tę Europę. Zaledwie trzema i to głównie miejskimi modelami? Karoserią bicolore i skórzanymi siedzeniami?broker pisze:Lancia chce oczarować Europę
Typowa wrzutka marketingowa.
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out
no niestety musimy jeszcze poczekać.
za rok 5-cio drzwiowa Y a od 2012 (chyba) zupełnie nowe modele, w tym limuzyny na bazie współpracy z Chryslerem.
póki co muszą robić dużo szumu
za rok 5-cio drzwiowa Y a od 2012 (chyba) zupełnie nowe modele, w tym limuzyny na bazie współpracy z Chryslerem.
póki co muszą robić dużo szumu
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out
Czekamy na Lanciowego:
kompakta kombi
limuzynę klasy D+ lub E
vana
kompakta kombi
limuzynę klasy D+ lub E
vana
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out
ja bym chciał jeszcze SUV-a, to stale rosnący segment rynku, nikt poza FIAT-em go nie lekceważy.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Skalniak71
- Forumowicz/ka
- Posty: 501
- Rejestracja: 20 gru 2009, 9:56
- Lokalizacja: Oleśnica
Re: Mamy odpowiedź: Lancia zostaje w Europie, Chrysler out
Nie rozumiem polityki Fiata. Alfa- brak natępcy 166 (w planach 169 ale brak ciągłości), Lancia- brak następcy Thesis.
Interesują mnie w szczególności większe auta dlatego zwracam uwagę na te większe modele Fiata, a tutaj wybór jest tylko na rynku wtórnym...
Interesują mnie w szczególności większe auta dlatego zwracam uwagę na te większe modele Fiata, a tutaj wybór jest tylko na rynku wtórnym...