Strona 2 z 31
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja
: 09 kwie 2010, 22:27
autor: Polej
niestety,
duch czasu stawia pod ścianą projektantów i daje wybór: "albo zrób samochód w kształcie klina, albo kulka".
I tak rodzi sie kolejny klin.
Co z dawną awangardą, niepowtarzalnością kształtów i pięknem auta w każdym rozmiarze??
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja
: 16 kwie 2010, 23:16
autor: Tomzik
Nie jest zła, fakt, ma sporo z Delty, ale widać taka moda, by auta producenta były podobne. Przód na pewno fajniejszy niż wytrzeszczone gały w MiTo.
Hmm.. Niby nie piłem, ale.. jakoś mi się to kojarzy z Deltą, ale też.. z klasą A i B.. (zwłaszcza zakończenie okien w tylnych drzwiach).
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja
: 17 kwie 2010, 20:40
autor: mr.kura
mi się bardzo podoba, może dzięki takim projektom marka Lancia już nie będzie stała pod znakiem zapytania.
Nowa Lancia Ypsilon lub Lanciowska wersja Pandy?
: 24 maja 2010, 16:27
autor: Art92
Re: Nowa Lancia Ypsilon lub Lanciowska wersja Pandy?
: 24 maja 2010, 20:17
autor: Dudi
Przecież w Polsce nie ma lepszej i bardziej fachowej gazety
Poza tym nie wiesz, w jaki sposób producenci ukrywają nowe auta do testów drogowych???
Przecież oni testują nowe rozwiązania w budzie czegoś co przypomina Pandę, żeby za wczasu nie wyciekły zdjęcia do prasy
Poza tym to coś będzie produkowane w Tychach, więc wzięli boczne poszycia, dospawali do szkieletu (widać, że maska nie domknięta i na dachu jakieś "dziwy") i będzie też 5-drzwiowe, więc gabaryty podobne. A oryginalny wygląd dopiero tworzy się na prasach.
Re: Nowa Lancia Ypsilon lub Lanciowska wersja Pandy?
: 25 maja 2010, 9:24
autor: samuel
Tak jak było z mercedesem sls amg. Z początku jakis zlepek blach i nitów(choć to mi się bardziej podobało nić obecne) a na końcu ładna i krągła sylwetka.
Re: Nowa Lancia Ypsilon lub Lanciowska wersja Pandy?
: 25 maja 2010, 10:48
autor: Nat
Sobie przypomnieli! Te foty "szpiegowskie" to już z pół roku co najmniej na sieci są.
Re: Nowa Lancia Ypsilon lub Lanciowska wersja Pandy?
: 25 maja 2010, 11:05
autor: solarzmr
Przecież nawet ten tekst jest z datą 08.06.2009

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
: 27 maja 2010, 12:06
autor: Dudi
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
: 27 maja 2010, 16:18
autor: AromaticArt
no tutaj zdecydowanie dla mnie zyskuje, bardzo ciekawy tyl

Balem sie ze i zad bedzie zbyt zblizony do delty (nie lubie wszystkich samochodow spod jednego znaku na jedna modle, rozniacych sie liczba drzwi, gabarytami i oznaczeniem na klapie bagaznika...) Brakuje mi troche dawnego stylu Lancii, brakuje mi limuzyny z prawdziwego zdarzenia. Chociaz im wiecej wody uplywa tym bardziej sie przekonuje do deltki nowej, to jednak jak popatrze na integralke to lezka sie w oku kreci

Ale nowy Ypsilon - jestem za

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
: 27 maja 2010, 16:47
autor: solarzmr
To jest projekt Stefano Bertolo z 2007 roku. Troszkę stary już

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
: 27 maja 2010, 20:30
autor: Dudi
Ale gdyby wyglądem nowy Ypsilon choć trochę przypominał ten koncept, to byłoby świetnie.
Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
: 09 lip 2010, 1:38
autor: broker
Nowa Lancia Ypsilon

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
: 13 lip 2010, 23:03
autor: broker
Wiosną 2011 r. z fabryki Fiata w Tychach zjadą pierwsze egzemplarze nowej Lancii. Koncern, który wystąpił do rządu o publiczne wsparcie, przekonuje, że chciałby być w Polsce traktowany tak jak inni inwestorzy, którzy wystąpili o pomoc i ją otrzymali.
Docelowo wielkość produkcji nowego modelu w Tychach ma przekroczyć 100-120 tys. egzemplarzy rocznie - może to być czwarta część produkcji tyskiego zakładu, który pozostanie największą pod względem ilości produkowanych aut fabryką koncernu w Europie.
"Przygotowania do produkcji nowej Lancii są daleko zaawansowane, zarówno w zakładzie w Tychach, jak i u naszych kooperantów" - zapewnił prezes FAP, Enrico Pavoni.

Re: Nowa Lancia Y - pierwsza wizualizacja+jazdy testowe
: 13 lip 2010, 23:36
autor: grzole
Ypsilon produkowany w Tychach oznacza zapewne też i chęć zapewnienia najwyższych standardów jakości montażu, tak ważnego elementu składowego aut klasy premium.