Kappa - lifting w 1998 roku
: 27 sty 2005, 23:26
JTD wciąga po mieście od 6.5 do 9 litrów. Wszystko zależy od stylu jazdy.
Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia
https://forum.lanciapolska.org/
kappy z aktywnym zawieszeniem są nieco twardsze od zwykłych ale przy tym bardziej precyzyjnie sie prowadzą. Są zdecydowanie stabilniejsze w zakrętach. Istnieje tez mozliwość wyboru 2 trybów pracy normalny i sport. W trybie sport auto robi sie bardzo twarde i czujesz wszystkie kamyczki po których sie przejeżdza (jak dla mnie zbyt ekstremalne)."Maniek" pisze:Może ktoś mi powie czy Kappy z aktywnym zawieszeniem mają lepszy komfort czy raczej jest bez większej różnicy.Pozdrawiam wszystkich miłośników lanci
Z tym 8.3 .. moglbym sie sprzeczac moje auto ma przejechane ok 54 tys km i 8 sek nie wyciagne z tego auta ... mozna powalczyc na torze w Poznaniu"Torell007" pisze: Jednostka zaadaptowana z Alfy Romeo. 24-zaworowa V6-ka, dysponująca mocą 204 KM doskonale spisuje się w połączeniu z automatyczną skrzynią biegów, zadowalając się w trasie podobną ilością paliwa co silnik 2.4, dopiero przy dużych prędkościach oraz w trybie miejskim da się zauważyć istotne różnice. Poruszanie się Lancią K wyposażoną w ten silnik oraz, najczęściej, automat to czysta rozkosz - 8.3 sekundy do 100 km/h i prędkość maksymalna ok. 230 km/h.
Mialem okazje jezdzic autem z 3.0 jak i z 2.0T (obie generacje). Najbardziej do gustu przypadl mi 2.0T 16v ... ale ja chyba jestem na etapie mlynka do kawy"Torell007" pisze: W konfrontacji 3.0 V6 24V z 2.0 16V Turbo wyraźnie się odczuwa 'majestat' i potęgę widlastej szóstki w porównaniu do 'młynka do kawy' 2.0 16V Turbo. Również piękne brzmienie silnika V6 jak i brak 'turbo dziury' rekompensuje wysokie koszty jego utrzymania.
Zostawilem wiadomośc na prv. Pozdrawiam !"Michał" pisze:Michale mam dodatkowe pytanie. Mam Kappę z 2000r ale o poziomie wyposażenia LE przynajmniej tak by wynikało z opublikowanego Twoim w poście wykazu. Ale jak dobrze zrozumiałem LE wycofano w 1998. Ten mój kapiszon to ropniak - czy miało to coś wspólnego z wersjami wyposażenia? Przyznam się, że dość długo szukałem auta w Hitlerlandzie (RFN) i większość JTD/TDS które tam oferowano była raczej wersją "najprościej " wyposażoną. "Wypasy" to niemal zawsze "benzyny". Moje autko pochodzi z Belgii. A może ktoś z kolegów też wie cos na ten temat?
Polecam : http://www.vtech.pl/chips_catalog.htm"bobo" pisze:Czesc gratuluje świetnego arykułu .Mam pytanie czy w mojej kappie 1997 z silnikiem benzynowym 2.4 przy zachowaniu tej samej mocy i momentu obrotowego jest możliwość zmienienia mapki wtrysku benzyny komputera co przełożyło by się na ekonomiczniejszą eksploatację.Bo tak jak wspomniałeś w artykule w rocznikach 99 coś takiego modyfikowano. Pozdrawiam bobo
dopiero teraz dokopalem sie do Twojego posta.musze przyznac jestes the best.tyle ciekawej lektury w jednym miejscu.pozdrawiam"Torell007" pisze:Spokojnie na nowej stronie Lancia Klub Polska nad którą trwają prace,też znajdzie się ten materiał więc nie ma co się przejmować. Natomiast na forum też może być? No chyba, że komuś przeszkadza tak obszerna odpowiedź na post karthon-a