Strona 2 z 2

Kappa 16V T - problem z LPG

: 25 wrz 2004, 15:55
autor: romo
"tomek" pisze:
"romo" pisze:autko owszem chodzi na gazie ale nie ma takiego odejscia jak na benzynie.
Ja ciagle obstawiam nieprawidlowa instalacje do tego auta. Turbo ma swoje wymagania i nie wiem jak komus moglo przyjsc do glowy, zeby zainstaloac instalke II generacji do takiego auta.

Podjedz do goscia, ktory zakladal i uswiadom mu bejsbolem, ze spierniczyl auto :lol:
to ze zalozono taka a nie inna instalacje to tylkoo i wylacznie chodzilo o kase.gosciu byl golodupiec i poszedl na latwizne.ja nigdy nie zakladalem do swoich aut gazu i w tym tez nie zrobilbym tego.tak jak pisalem juz wczesniej wole nawet zapalniczni na benzyne a nie gazowe.stosuje inna polityke.gdy chce jechac to przerzucam na benzyne a gdy mam czs i moge sie wlec do 140 to na gazidle.zreszta gaz tez juz drozeje i za pare dni bedzie kosztowal tyle co w calej europie czyli ok 0,56 E

Kappa 16V T - problem z LPG

: 27 wrz 2004, 9:19
autor: tomek
"romo" pisze:zreszta gaz tez juz drozeje i za pare dni bedzie kosztowal tyle co w calej europie czyli ok 0,56 E
To zalezy, w ktorej Europie. DE - 0,51-0,52, podobno NL cz BE nawet 0,4E.
Ale fakt faktem, niedlugo przestanie sie to tak oplacac, ale skoro juz mam instalacje to bede jezdzil na gazie. Z przeliczen wychodzi, ze oplacalnosc znika przy ok. 3 zl, ale satysfakcja taniej jazdy juz przy 2 ;))

Kappa 16V T - problem z LPG

: 27 wrz 2004, 21:01
autor: romo
"tomek" pisze:
"romo" pisze:zreszta gaz tez juz drozeje i za pare dni bedzie kosztowal tyle co w calej europie czyli ok 0,56 E
To zalezy, w ktorej Europie. DE - 0,51-0,52, podobno NL cz BE nawet 0,4E.
Ale fakt faktem, niedlugo przestanie sie to tak oplacac, ale skoro juz mam instalacje to bede jezdzil na gazie. Z przeliczen wychodzi, ze oplacalnosc znika przy ok. 3 zl, ale satysfakcja taniej jazdy juz przy 2 ;))
tomek nie tankujesz chyba cysterny aby roznica bylo dla ciebie pare centow.pol euro to dla mi 2 zeta i basta.

Kappa 16V T - problem z LPG

: 28 wrz 2004, 8:50
autor: tomek
"romo" pisze:tomek nie tankujesz chyba cysterny aby roznica bylo dla ciebie pare centow.pol euro to dla mi 2 zeta i basta.
2 zeta za LPG to jest cena do pzrelkniecia. Ja u siebie na Statoil juz mam 1,95. Kwestia nie ceny tylko proporcji LPG/PB. Jak przekroczy 60% to zaczyna byc niemilo ;)

Kappa 16V T - problem z LPG

: 30 wrz 2004, 20:06
autor: romo
"tomek" pisze:
"romo" pisze:tomek nie tankujesz chyba cysterny aby roznica bylo dla ciebie pare centow.pol euro to dla mi 2 zeta i basta.
2 zeta za LPG to jest cena do pzrelkniecia. Ja u siebie na Statoil juz mam 1,95. Kwestia nie ceny tylko proporcji LPG/PB. Jak przekroczy 60% to zaczyna byc niemilo ;)
orlen ma tez taka cene.ja wole jezeli juz musze tankowac na duzych stacjach drozej i byc spokojnym czy pojade niz tankowac taniej i meczyc sie po drodze.w naszym kraju sa jednak wyjatki od regoly i wszedzie mozna sie naciac ,