to ze zalozono taka a nie inna instalacje to tylkoo i wylacznie chodzilo o kase.gosciu byl golodupiec i poszedl na latwizne.ja nigdy nie zakladalem do swoich aut gazu i w tym tez nie zrobilbym tego.tak jak pisalem juz wczesniej wole nawet zapalniczni na benzyne a nie gazowe.stosuje inna polityke.gdy chce jechac to przerzucam na benzyne a gdy mam czs i moge sie wlec do 140 to na gazidle.zreszta gaz tez juz drozeje i za pare dni bedzie kosztowal tyle co w calej europie czyli ok 0,56 E"tomek" pisze:Ja ciagle obstawiam nieprawidlowa instalacje do tego auta. Turbo ma swoje wymagania i nie wiem jak komus moglo przyjsc do glowy, zeby zainstaloac instalke II generacji do takiego auta."romo" pisze:autko owszem chodzi na gazie ale nie ma takiego odejscia jak na benzynie.
Podjedz do goscia, ktory zakladal i uswiadom mu bejsbolem, ze spierniczyl auto
Kappa 16V T - problem z LPG
Kappa 16V T - problem z LPG
Romo Kappa 2000 Turbo (LPG)
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Kappa 16V T - problem z LPG
To zalezy, w ktorej Europie. DE - 0,51-0,52, podobno NL cz BE nawet 0,4E."romo" pisze:zreszta gaz tez juz drozeje i za pare dni bedzie kosztowal tyle co w calej europie czyli ok 0,56 E
Ale fakt faktem, niedlugo przestanie sie to tak oplacac, ale skoro juz mam instalacje to bede jezdzil na gazie. Z przeliczen wychodzi, ze oplacalnosc znika przy ok. 3 zl, ale satysfakcja taniej jazdy juz przy 2 )
Kappa 16V T - problem z LPG
tomek nie tankujesz chyba cysterny aby roznica bylo dla ciebie pare centow.pol euro to dla mi 2 zeta i basta."tomek" pisze:To zalezy, w ktorej Europie. DE - 0,51-0,52, podobno NL cz BE nawet 0,4E."romo" pisze:zreszta gaz tez juz drozeje i za pare dni bedzie kosztowal tyle co w calej europie czyli ok 0,56 E
Ale fakt faktem, niedlugo przestanie sie to tak oplacac, ale skoro juz mam instalacje to bede jezdzil na gazie. Z przeliczen wychodzi, ze oplacalnosc znika przy ok. 3 zl, ale satysfakcja taniej jazdy juz przy 2 )
Romo Kappa 2000 Turbo (LPG)
- tomek
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 6852
- Rejestracja: 16 cze 2003, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Brodnica
- Kontakt:
Kappa 16V T - problem z LPG
2 zeta za LPG to jest cena do pzrelkniecia. Ja u siebie na Statoil juz mam 1,95. Kwestia nie ceny tylko proporcji LPG/PB. Jak przekroczy 60% to zaczyna byc niemilo"romo" pisze:tomek nie tankujesz chyba cysterny aby roznica bylo dla ciebie pare centow.pol euro to dla mi 2 zeta i basta.
Kappa 16V T - problem z LPG
orlen ma tez taka cene.ja wole jezeli juz musze tankowac na duzych stacjach drozej i byc spokojnym czy pojade niz tankowac taniej i meczyc sie po drodze.w naszym kraju sa jednak wyjatki od regoly i wszedzie mozna sie naciac ,"tomek" pisze:2 zeta za LPG to jest cena do pzrelkniecia. Ja u siebie na Statoil juz mam 1,95. Kwestia nie ceny tylko proporcji LPG/PB. Jak przekroczy 60% to zaczyna byc niemilo"romo" pisze:tomek nie tankujesz chyba cysterny aby roznica bylo dla ciebie pare centow.pol euro to dla mi 2 zeta i basta.
Romo Kappa 2000 Turbo (LPG)