Strona 2 z 2
Ładowanie
: 27 kwie 2007, 19:04
autor: Egon
no i się wyjaśniło u mechanika , słaba masa i czyszczenie masy nic niedało podłaczam miernik pod akumulator mam 13.1 a jak dam minus na silnik 14.2 zaraz ide podlączyć mase z silnika na akumulator i będzie ok
Ładowanie
: 27 kwie 2007, 19:06
autor: Egon
"Jarek_Lu" pisze:Niestety od dłuższego czasu ładowanie na poziomie 12 ~ 14.5 V faluje bez znaczenia na prętkość obrotów i do tego jarząca sie kontrolka ładowania , czasami pulsująca przy stałym napięciu ładowania , tak chyba nie powinno być ?

wydaje mi się że masz walnięty regulator napięcia
Ładowanie
: 27 kwie 2007, 21:52
autor: Tomasz
"Egon" pisze:no i się wyjaśniło u mechanika , słaba masa i czyszczenie masy nic niedało podłaczam miernik pod akumulator mam 13.1 a jak dam minus na silnik 14.2 zaraz ide podlączyć mase z silnika na akumulator i będzie ok

Ładowanie
: 27 kwie 2007, 22:00
autor: Egon
"Tomasz" pisze:"Egon" pisze:no i się wyjaśniło u mechanika , słaba masa i czyszczenie masy nic niedało podłaczam miernik pod akumulator mam 13.1 a jak dam minus na silnik 14.2 zaraz ide podlączyć mase z silnika na akumulator i będzie ok

mogłem ciebie posłuchac miał bym 30zł w kieszeni ale i tak jestem zadowolony a jak by ktoś chciał alternator do TD 90A to w intercarsie maja 1 szt. na wyprzedaży regenerowany za 122zł (jak sie stary oda)