Przetestowane i rozrząd chodzi bez zarzutu, kontrolki nie ma już żadnej, nic nie słychać, silnik chodzi bez zarzutu - jak powiedziano - w Thesis cuda się zdarzają, ale jeszcze robiony jest lakier. Chłopoki ( Tereska jest robiona pod Krakowem)wszystko wyczyścili. Dali zastępcze Audi, ale moja małżonka bardzo niezadowolona, bo ona nie lubi niemieckiego badziewa i mówi, że wstyd jeździć - samochód musi mieć styl i elegancję. Jak zauważyłeś to trochę trwa.Lewutek pisze:CZE ...przedszkolak pisze: ... Zostały już użyte przy wymianie rozrządu.
... to opisz doznania z wymiany rozrządu na "klonach" z zastosowaniem czujnika GMP ... a także z "zapalania" i jazdy na nowym ustawieniu.
Blokady rozrządu do silnika 2.0 20vT.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 346
- Rejestracja: 02 maja 2011, 21:04
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Blokady rozrządu do silnika 2.0 20vT.
Re: Blokady rozrządu do silnika 2.0 20vT.
Też chętnie bym nabył .
- rob_76
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 3633
- Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Gdynia/WorldWide
Re: Blokady rozrządu do silnika 2.0 20vT.
A do 2.4 dałoby się też skądś blokady "wyrwać"...?
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12076
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Blokady rozrządu do silnika 2.0 20vT.
2,4 ma takie same jak te od Plony - przykładałem pożyczone z ASO i przylegały idealnie.
Moje pożyczył pewien człenio z forum i tyle je widziałem dlatego zapewne będę chętny na kolejny komplet.
Moje pożyczył pewien człenio z forum i tyle je widziałem dlatego zapewne będę chętny na kolejny komplet.
- Rapeek
- Forumowicz/ka
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Blokady rozrządu do silnika 2.0 20vT.
Nie mogą być takie same;
2.0 bez vis ssący 15'' 43'' wydech 27'' 1''
2.0 vis ssący 9'' 49'' wydech 40'' 0''
2.0 vT ssący 8'' 54'' wydech 40'' 0''
2.4 vis ssący 1'' 47'' wydech 44'' 2''
2.0 bez vis ssący 15'' 43'' wydech 27'' 1''
2.0 vis ssący 9'' 49'' wydech 40'' 0''
2.0 vT ssący 8'' 54'' wydech 40'' 0''
2.4 vis ssący 1'' 47'' wydech 44'' 2''
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 12076
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Blokady rozrządu do silnika 2.0 20vT.
Czyli ASO w Lublinie ma złe blokady.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 664
- Rejestracja: 28 mar 2005, 0:00
- Lokalizacja: "Wincentowo" ... świętokrzyskie
Blokady rozrządu do silnika 2.0 20vT.
CZE ...
Nadszedł wreszcie ten moment, aby podczas prac przy rozrządzie sprawdzić "klony" ... z czujnikiem zegarowym zamiast świecy ... WSZYSTKO W PORZĄDKU ... "klony" pasują prawidłowo ... "klony" zdały egzamin na "5-kę" ... podczas sprawdzania "klonów" wyszło, że wcześniej rozrząd miałem ustawiony prawidłowo
Wymieniłem też na nowy tłumik końcowy IMASAF-a ... oraz zdjąłem i wymieniłem miskę olejową na czystą (bez osadów i nagarów) ... dla zasady kontrola panewki korbowej na 5-tym cylindrze ... przebieg 286 775km ... no i nowy olej: VALVOLINE Racing VR1 10W60 ... na czujniku ciśnienia oleju już widać wyższe wartości o ok. 0,8-1 bara ... będę obserwował jak w czasie będzie się olej zachowywał pod kątem stabilności parametrów ciśnienia. Wcześniej do K2,0T 20V lałem VALVOLINE MAX-LIFE 10W40 ... ciśnienie na rozgrzanym aucie/oleju było niższe
Prośba do moderatorów o kontakt na e-mail ... to może jakieś zdjęcia by dołączył do postu ... z telefonu ... lewutek@poczta.fm ... mi się nie chce bawić
Pozdrawiam
Nadszedł wreszcie ten moment, aby podczas prac przy rozrządzie sprawdzić "klony" ... z czujnikiem zegarowym zamiast świecy ... WSZYSTKO W PORZĄDKU ... "klony" pasują prawidłowo ... "klony" zdały egzamin na "5-kę" ... podczas sprawdzania "klonów" wyszło, że wcześniej rozrząd miałem ustawiony prawidłowo
Wymieniłem też na nowy tłumik końcowy IMASAF-a ... oraz zdjąłem i wymieniłem miskę olejową na czystą (bez osadów i nagarów) ... dla zasady kontrola panewki korbowej na 5-tym cylindrze ... przebieg 286 775km ... no i nowy olej: VALVOLINE Racing VR1 10W60 ... na czujniku ciśnienia oleju już widać wyższe wartości o ok. 0,8-1 bara ... będę obserwował jak w czasie będzie się olej zachowywał pod kątem stabilności parametrów ciśnienia. Wcześniej do K2,0T 20V lałem VALVOLINE MAX-LIFE 10W40 ... ciśnienie na rozgrzanym aucie/oleju było niższe
Prośba do moderatorów o kontakt na e-mail ... to może jakieś zdjęcia by dołączył do postu ... z telefonu ... lewutek@poczta.fm ... mi się nie chce bawić
Pozdrawiam
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Blokady rozrządu do silnika 2.0 20vT.
Wszystko zgodnie z "normą" druga wartość oznacza większą lepkość(gęstość) więc w teorii(ale jak widać i praktyce) ciśnienie powinno być wyższe.Lewutek pisze:VALVOLINE Racing VR1 10W60 ... na czujniku ciśnienia oleju już widać wyższe wartości o ok. 0,8-1 bara ... będę obserwował jak w czasie będzie się olej zachowywał pod kątem stabilności parametrów ciśnienia. Wcześniej do K2,0T 20V lałem VALVOLINE MAX-LIFE 10W40 ... ciśnienie na rozgrzanym aucie/oleju było niższe
Re: Blokady rozrządu do silnika 2.0 20vT.
Czy istnieje możliwość zakupu blokad??
Re: Blokady rozrządu do silnika 2.0 20vT.
Ma ktoś może blokady do sprzedania?