Żółte tablice? Pierwsze kroki, wady i zalety.

Dział dla ludzi kochających klasyki czyli... o nieco starszych Lanciach i nie tylko
Awatar użytkownika
Michor
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2386
Rejestracja: 05 lut 2012, 10:17
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Michor » 06 lip 2016, 12:16

To v6 nie Turbo.
Pewnie przeglądu nie dostała i ktoś blachy przełożył - a i tak nikt z zabytków nie kontroluje co się po fakcie wizyty rzeczoznawcy dzieje z samochodem.

Robisz żółte a potem hajda banana z tjunami.

Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka
BMW E39 Touring - 4,4 V8

wojtx19
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 14
Rejestracja: 20 lis 2013, 20:38
Imię: wojtek
Lokalizacja: Gdansk

Re: Żółte tablice? Pierwsze kroki, wady i zalety.

Post autor: wojtx19 » 10 lut 2018, 11:42

Witam czytałem wasze opinie za i przeciw zlotym tablicom.
Miałem kolizje nie ze swojej winy jadac Fiatem X1/9.Samochod był swiezo po remoncie.Na miejsce była wezwana Policja ponieważ sprawca uwazal ze to niewielkie uszkodzenia i ze się jakos dogadam za przysłowiowe 500zl.Otoz po wizycie rzeczoznawcy i otrzymaniu wyceny szkody okazało się,ze wycenili naprawę na 500zl na podstawie części do Fiata Siena.Ta wycena daleko odbiega o kosztów naprawy.Zatem zaczela się batalia z firma ubezpieczeniowa Uniqa.Po wielu podaniach wyslanych do tej firmy z cenami uszkodzonych elementow(udokumentowane fakturami) i wycena warsztatu samochodowego zostałem zaproszony na rozmowe z kierownikiem.Ostatecznie przyznal na racje kwota wzrosla do 3500.Jednoczesnie dodał,iz gdyby samochod miał zolte tablice to musza wyplacic bezwarunkowo 100% kosztów naprawy.
Moim drugim samochodem jest Fiat 126p 84r.Samochod w bardzo dobrym stanie blacharskim nigdy nie uszkodzony.W tym przypadku zrobilem zlote tablice bo w razie kolizji ciekawe jaka bylaby wycena naprawy.Mozemy sie domyslac ze prawie zerowa.

Awatar użytkownika
mikee72
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1120
Rejestracja: 21 maja 2015, 9:41
Imię: Mikołaj
Lokalizacja: Poznań

Re: Żółte tablice? Pierwsze kroki, wady i zalety.

Post autor: mikee72 » 10 lut 2018, 14:45

wojtx19 pisze: 10 lut 2018, 11:42 zrobilem zlote tablice
..oby ich nie ukradli :lol: Pzdr!
Lancia Voyager Platinum 3.6 24v PB+LPG A.D.2014
Obrazek

trock
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 20
Rejestracja: 11 gru 2016, 11:30
Imię: Tomek

Re: Żółte tablice? Pierwsze kroki, wady i zalety.

Post autor: trock » 16 lut 2018, 7:00

No dobra, ale skoro te tablice bywają takie problematyczne, to chyba nikt by ich nie montował na swoim autach?

Jurek K.
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 140
Rejestracja: 28 gru 2004, 0:00
Lokalizacja: Staszów

Re: Żółte tablice? Pierwsze kroki, wady i zalety.

Post autor: Jurek K. » 16 lut 2018, 21:25

trock pisze: 16 lut 2018, 7:00 No dobra, ale skoro te tablice bywają takie problematyczne, to chyba nikt by ich nie montował na swoim autach?
Ja tu nic problematycznego nie widzę.

Arek76
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 115
Rejestracja: 11 mar 2005, 0:00
Imię: Arek
Lokalizacja: Łuków /lubelskie
Kontakt:

Re: Żółte tablice? Pierwsze kroki, wady i zalety.

Post autor: Arek76 » 23 sie 2024, 11:11

Witam
Podjąłem decyzję o zarejestrowaniu mojej THEMY jako zabytek- skończyła 31 lat więc w lubelskim już się łapie pod wytyczne konserwatora.
Czy ktoś z kolegów-koleżanek posiada lub ma kontakt do osoby, która już zarejestrowała THEMĘ jako zabytek?
Chcę sam przygotować wniosek- a kartę bym podejrzał informacyjnie od kogoś kto dopiął procedurę.
Dzięki za informacje i pomoc.
kontakt: arek-76@o2.pl lub priv. na forum : ok2 :

Awatar użytkownika
Luckyy
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1378
Rejestracja: 26 cze 2005, 0:00
Lokalizacja: Mielec/Kraków
Kontakt:

Re: Żółte tablice? Pierwsze kroki, wady i zalety.

Post autor: Luckyy » 10 wrz 2024, 12:14

Jurek K. pisze: 16 lut 2018, 21:25
trock pisze: 16 lut 2018, 7:00 No dobra, ale skoro te tablice bywają takie problematyczne, to chyba nikt by ich nie montował na swoim autach?
Ja tu nic problematycznego nie widzę.
Mam FSM Cinquecento na żółtych i jak na razie problemów nie widzę.
Zalety:
- brak przeglądów (100 zł w kieszeni),
- OC ok 150 zł zamiast 550 zł.
- prawdopodobnie, możliwy wjazd do SCT mimo EURO 0 (prawdopodobnie, bo nie wiem jaka będzie nowa uchwała w Krakowie, w starej był dozwolony).
KAPPA 2,4 JTD '98 Obrazek
EXcar Obrazek
V Obrazek

"mBank funkcjonuje w zasadniczym oderwaniu od rzeczywistości bankowej go otaczającej"
/biegły sądowy

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Oldtimery, youngtimery :::”