Delta III 1.4 T-jet - wymiana sprężyn/amortyzatorów

47Walc35
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 31
Rejestracja: 19 gru 2019, 13:50
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Pruszków

Re: Delta III 1.4 T-jet - wymiana sprężyn/amortyzatorów

Post autor: 47Walc35 » 26 wrz 2022, 15:33

Pasują!

Awatar użytkownika
GLen
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 183
Rejestracja: 14 lip 2010, 10:14
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Poznań

Re: Delta III 1.4 T-jet - wymiana sprężyn/amortyzatorów

Post autor: GLen » 28 wrz 2022, 16:03

Ja w czerwcu na tył kupiłem nowe amortyzatory i te sprężyny https://allegro.pl/oferta/sprezyna-zawi ... 1110639566
Co ciekawe kosztowały wtedy 63 za sztukę...
1.4 bez szklanego dachu. Pasują, wymiarowo to samo i nie jest za wysoko.
Warto wymienić też gumowe pierścienie oporowe na dole i górze.
Aktualne:
Delta III 1.4
Phedra 2.0 Multijet

Byłe:
Lybra SW 2.0
Dedra SW 1.9 TD
Y 1.2

Kamikadze10001
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 1
Rejestracja: 26 maja 2024, 3:00
Imię: Mariusz

Re: Delta III 1.4 T-jet - wymiana sprężyn/amortyzatorów

Post autor: Kamikadze10001 » 08 cze 2024, 12:34

Niedawno kupiłem Deltę III 1,4 t-jet 120KM z obniżonym przodem w porównaniu do tyłu. Na nierównościach normą była bardzo powolna jazda a i tak tarłem osłoną silnika/wydechem o garby więc postanowiłem poszukać sprężyn żeby podnieść ten przód.
Hurtownie/sklepy w których normalnie kupuję części - tylko obniżające eibachy
IC - oryginały, oczywiście na stronie cena nie podana
Po numerze oryginału znalazłem zamiennik https://sklep.profitparts.pl/sprezyny-z ... 90659.html

Po wizycie u mechanika i sprawdzeniu ceny w IC (ponad 1000 zł/szt, na allegro idzie dostać po ok 550 zł/szt) zamówiłem te zamienniki i wczoraj odebrałem samochód od mechanika.
Przód ok 3-3,5cm wyżej niż wcześniej, komfort jazdy dużo lepszy.

Wcześniej założone były sprężyny KYB RH3910 z Bravo II - ~365mm wysokości i drut grubości 12mm

PS Na allegro są jeszcze zamienniki firmy ME Premium po 150 zł/szt.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”