1) tak Stellantis niszczy FCA od środka, poprzez durne przepisy i niszczenie sieci dealerskiej a pewnie kończąc na siatce modeli, tak że za kilka lat nie będzie już w ogóle Fiatów / Alfy / Lancii nie ma już, to samo będzie z dealerami ; )
2) akurat jestem ku temu, że nikt nie da kilku tysięcy za np. zderzak do Kappy.
Zawsze jak już nawet coś jest dostępne ale drogie słyszę to samo :
jak to tyle za część do 20 letniego samochodu

I teraz przykład, który kiedyś poruszyłem ale chyba mało kto zrozumiał:
nowy zderzak do Giulii kosztuje powiedzmy 3000zł i jest to cena akceptowalna i nikogo nie dziwi
gdyby dostępny był zderzak to np. Kappy za 3000zł pewnie każdy by się rzucił iż czemu tak drogo do takiego starego auta itd.
A ja tu wychodzę z zapytaniem: a co dla producenta za różnica czy produkuje zderzak do nowej Giulii czy starej Kappy? Jest pewien proces produkcyjny, który ileś tam kosztuje i ostatecznie cena zderzaka to 3000zł. Tylko o ile cena 3000zł za zderzak do Giulii, która kosztuje (w zależności czy nowa, czy używana i czy zwykła czy Veloce itd) 100-200-300tys. jest akceptowalna
o tyle nikt nie da 3000zł za zderzak do Kappy
3) proszę wstawić się w mojej sytuacji...jest klient który chce zapłacić a nie ma co mu sprzedać
