Delta III 2.0 M-jet - wymiana przednich sprężyn

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3996
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Delta III 2.0 M-jet - wymiana przednich sprężyn

Post autor: volf » 29 gru 2022, 12:45

A o ile jest za wysoko?
Druga sprawa-pewnie po czasie nieco usiądzie.
Trzecia-lepiej wyżej niż niżej-przynajmniej spód auta mniej porysowany, chyba, że u ciebie drogi równe jak stół a poza asfalt nie wyjeżdżasz :)
KAPPA TDS & JTD

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Delta III 2.0 M-jet - wymiana przednich sprężyn

Post autor: Tomzik » 29 gru 2022, 15:56

Raczej nie wyjeżdżam, bardzo rzadko. Teraz zerknę jak światła po ciemku świecą. Ale stanowczo wolę, żeby siedziało jak oryginał.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

piterstilo
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1084
Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
Lokalizacja: Wodzisław Śl.

Re: Delta III 2.0 M-jet - wymiana przednich sprężyn

Post autor: piterstilo » 29 gru 2022, 16:46

Moja propozycja. Zamiast przepłacać za oryginały do Lancii, kupić do Fiata Bravo.
Mam tak w swojej Lancii. Wymiana była w maju 2021.
Powodem było pęknięcie sprężyny, ale gwoli ścisłości wcześniej był wyciek z amortyzatora. Może oczywiście nie łączyć tych zdarzeń, jeśli ktoś uważa.

Czyli od tamtej zmiany nic się złego nie dzieje z autem.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Delta III 2.0 M-jet - wymiana przednich sprężyn

Post autor: Tomzik » 01 lut 2023, 21:11

Tak się składa, że moje pękały po około 3 latach i mniej więcej 60 tysiącach km. Zatem chyba jeszcze za wcześnie na ocenę oryginałów z Bravo ;)

Ja nie wiem, może spróbuję tych z Tevemy...

Szlag by trafił te ceny oryginałów, amortyzator za 420 a sprężyna 900... Gdzie mam 242 tysie na blacie i amory wciąż fabryczne (choć 1 się zaczął pocić) a sprężyny już 3 poszły w : cenzura :
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”