... H10=JS 400-600=Lublin, być może to nowe odkrycie (zwłaszcza w przypadku lublina) w każdym bądź razie do sprawdzenia.pietrek125 pisze: ↑24 sty 2021, 17:37No jak mogłem zapomnieć... te reflektory zrobiły największa karierę w Lublin-kach...pietrek125 pisze: ↑24 sty 2021, 16:48 W wersji "C" były reflektory Zelmot-u stosowane również w Autosan-ie H10, oraz Jelcz-o-Styer-ach 400-600 w zamian za dewizowe Hella-e...
(DDR-owskie były w 125P LUX, i w Moskwiczach)
Tak na marginesie to wiele z tych poldków była przerabiana na "normalne wersje z "normalnymi" zderzakami, listwami itd. Jeśli dobrze pamiętam to były nawet niewielkie różnice w cenach, oczywiście tych giełdowych na dobrze mi znanej giełdzie w Gliwicach (największa po Słomczynie).
Pozdrwaiam