Witam,panowie i panie ,po sprzedaży mojej ukochałem lybry dawno mnie tu nie było ale teraz postanowiłem powrócić i noszę się z zamiarem zakupu Delty z wspomnianym wyżej silnikiem.
W sumie dużo już wiem na temat tego auta oprócz jednej rzeczy a mianowicie czy każdy 1.9 twin Turbo posiada tkz aktywne amortyzatory i czy tak nie jest to jak rozpoznać na pierwszy rzut oka czy takie amory są czy nie .
Pozdrawiam.
Lancia Delta 1.9 twin Turbo
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1085
- Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Re: Lancia Delta 1.9 twin Turbo
Nie każda wersja 1.9 TT ma aktywne zawieszenie.
Można sprawdzić wg VIN
Albo pooglądać amortyzatory, czy nie są połączone kabelkami.
Można sprawdzić wg VIN
Albo pooglądać amortyzatory, czy nie są połączone kabelkami.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 23 sty 2021, 20:16 przez piterstilo, łącznie zmieniany 1 raz.
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Re: Lancia Delta 1.9 twin Turbo
Aktywne amorki były z reguły w wersji Executive.Najprościej poznać ją po tym że ma nieprzesuwną kanapę z tyłu z inaczej ukształtowaną częścią środkową....o taką
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Były:
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
Fiat Cinqecento 700 93r
Fiat Seicento 900 design Sporting 01r
Lancia Delta II 2.0 16V 93r
Lancia Kappa SW 2.4 JTD +soft 99r
Lancia Y 1.2 01r
Fiat Bravo II 1.9 MJet +soft 08r
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD 03r
Fiat Stilo Abarth 2.4 04r
Lancia Delta Platino 1.6 MultiJet 10r
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V 05r
Lancia Musa Platino 1.4 16V 07r
Jest:
Fiat Freemont Lounge 2.0 MultiJet FWD 14r
Alfa Romeo Giulietta Distinctive 2.0 JTDm 11r
Yamaha FJR 1300 A
Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 1085
- Rejestracja: 19 lip 2010, 21:06
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Re: Lancia Delta 1.9 twin Turbo
Mam aktywne zawieszenie w swojej Lancii 1.9 TT.
Ale zanim ją zakupiłem, sprawdzałem VIN-y przeróżnych wersji Delty 1.4 T-jet 1.6 Mjtd i one również mogą mieć aktywne zawieszenie.
To była opcja i każdy mógł sobie ją zamówić.
Niemniej jednak, prawdopodobieństwo trafienia na aktywne zawieszenie w 1.4 i 1.6 jest 1 na 10,
natomiast w wersjach 1.8 i 1.9, zupełnie odwrotnie: 1 na 10 może go nie mieć.
Na rodzimym rynku kosztowała ok 3500 zł
Aktywne zawieszenie jest super, pod warunkiem, że jest sprawne. Jeśli nie, to koszty są znaczne.
Przedni amortyzator kosztuje ok 1300 zł, tylny ok 1150 zł
Ale zanim ją zakupiłem, sprawdzałem VIN-y przeróżnych wersji Delty 1.4 T-jet 1.6 Mjtd i one również mogą mieć aktywne zawieszenie.
To była opcja i każdy mógł sobie ją zamówić.
Niemniej jednak, prawdopodobieństwo trafienia na aktywne zawieszenie w 1.4 i 1.6 jest 1 na 10,
natomiast w wersjach 1.8 i 1.9, zupełnie odwrotnie: 1 na 10 może go nie mieć.
Na rodzimym rynku kosztowała ok 3500 zł
Aktywne zawieszenie jest super, pod warunkiem, że jest sprawne. Jeśli nie, to koszty są znaczne.
Przedni amortyzator kosztuje ok 1300 zł, tylny ok 1150 zł
Były: Polski Fiat 125p 1.3/1.5 65KM/75KM, Polski Fiat 126p 0.65 24KM ,Skoda 105 45KM, Polski Fiat 125p 1.5 najpierw 75KM potem 82 KM,Fiat 131 Mirafiori 1.6 75KM, Polonez 1.6 87KM , Peugeot 309 1.3 65KM,Fiat Tempra SW. 1.9 TD 90KM, Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 110 KM,Lancia Lybra 1.6 103KM sedan LS, Fiat Stilo Multiwagon 1.9 mjtd 150KM, Fiat Grande Punto 1.3 mjtd 90KM, Fiat Bravo II 1.9mjtd 120KM,Lancia Delta III 1.4 T-jet 150KM,Fiat Stilo 1.4 95KM. Lancia Delta 1.4 T-jet 120 KM. Lancia Delta 1.9 Twin Turbo 190KM i Lancia Lybra SW Intensa 2.4 JTD 150 KM. Aktualnie : Ford Focus kombi lift 1.8 125 KM i Volkswagen Golf VII kombi 1.4 TSI 125KM
Służbowy: Renault 125KM
Służbowy: Renault 125KM
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 09 paź 2011, 20:26
- Imię: Grześ
- Lokalizacja: Strzegom
Re: Lancia Delta 1.9 twin Turbo
Dziękuję za odpowiedzi ,przyznam że trochę mi ulżyło bo szukam 1.9 tt ale bez tego zawieszenia ,głównie ze względu na koszty,bo po tym jak wstaliśmy z kolan to nie wiem czy bym wydolił.
Pozdrawiam
Pozdrawiam